رد کردن پیوندها
طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی

۹۴ درصد علاقمندان به ورزش نحوه طراحی سایت ورزشی را معیار قضاوت آن قرار می دهند. شک نداریم که طراحی سایت زیبا در نهایت نتایج شگفت‌انگیزی به دنبال دارد، اما آیا می‌تواند بر بازدیدکنندگان وب‌سایت ورزشی نیز تأثیر بگذارد؟ حدود ۷۰ درصد کاربران برای کسب اطلاعات در مورد تیم ورزشی یا بازیکن مورد علاقه خود به جستجوی آنلاین می‌پردازند. این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد که در این فضای پر از رقابت، برای جلب رضایت مخاطب باید چیز جدیدی ارائه داد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا جزئیات طراحی سایت ورزشی و نکات بهبود این طراحی را با هم مرور کنیم.

نوع وب سایت را متناسب با ورزش موردنظر انتخاب کنید.

قبل از آنکه وارد مرحله طراحی سایت شوید، باید بدانید چه نوع سایت ورزشی مد نظر شماست. در زمینه انواع طراحی چند گزینه پیش روی شما وجود دارد:

  • طرح‌های تهاجمی برای ورزش‌هایی مثل بسکتبال و کشتی؛
  • طرح‌های ملایم برای گلف یا یوگا؛
  • طرح های هیجان‌انگیز برای اسکی، اسکیت بورد، یا پاراگلایدر؛
  • طرح‌های آرامش بخش برای ورزش‌های روی میز مثل شطرنج یا تخته.

تعیین نوع وب‌سایت قدم اول طراحی سایت ورزشی است که قدم‌های بعدی را مشخص می‌کند. مثلا وقتی تصمیم می‌گیرید

اقدام به طراحی سایت اختصاصی برای یک تیم بسکتبال کنید، می‌دانید که باید از رنگ‌های تهاجمی‌تر مثل قرمز یا آبی تیره استفاده کنید.

ورزش‌هایی مثل یوگا به رنگ‌های ملایم‌تری می‌طلبند تا احساس آرامش را به بازدیدکنندگان القا کنند. بنابراین نوع طراحی سایت کاملا به رشته مورد نظر و مخاطب هدف بستگی دارد.

دوست دارید وب‌سایت شما چه طرحی داشته باشد؟

چشم مخاطب به‌دنبال حرفه‌ای ترین انواع طراحی است. بنابراین خصوصا در مورد طراحی سایت‌های ورزشی باید به چیدمانی که استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید. لایوت سایت را طوری انتخاب کنید که محتوا خوشه‌ای نباشد یا به‌شکلی نامنظم در سرتاسر وب‌سایت پخش نباشد. همین نکته کوچک می‌تواند مانع بزرگی در مسیر تبدیل مخاطب باشد؛ در حالی که اگر به‌اندازه کافی زیبا و شکیل باشد، به مخاطب فرصت و انگیزه مرور مطالب سایت را می‌دهد.
می‌توانید برای جذاب‌تر کردن طراحی سایت ورزشی، با افکت پارالاکس حس حرکت و عمق بیشتری به وب‌سایت ببخشید. در طول مراحل طراحی سایت نکات زیر را مدام به خود یادآوری کنید:

طراحی ساده (در ادامه مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم)؛

  • تعبیه لوگو؛
  • ناوبری خوب؛
  • موضوع منسجم؛
  • ترکیبی رنگ مناسب

می‌توانید چند نمونه سایت ورزشی در اینترنت ببینید تا ایده خوبی از طراحی کارپر پسند یک سایت ورزشی به دست آورید.

عناصر سایت ورزشی را ساده انتخاب کنید
هرچقدر طراحی سایت ساده‌تر باشد، بیشتر توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. مخاطب انتظار دارد اطلاعات مورد نظرش را به سرعت پیدا کند و ناوبری واضح و مشخص او را به هدفش می‌رساند.
یک نکته را در مورد بازدیدکنندگان وب‌سایت خود بدانید فراموش نکنید. آن‌ها به‌جای آنکه روی تک‌تک کلماتی که می‌نویسید تمرکز کنند، با یک نگاه کلی ظاهر وب‌سایت را اسکن می‌کنند. این یعنی اگر احساس کند طرح‌بندی وب‌سایت به اندازه کافی ساده نیست، نا امید از یافتن اطلاعات هدف، صفحه سایت را می‌بندد.
مسئله ناوبری نه فقط برای وب سایت ورزشی، که برای تمام انواع وب‌سایت‌های دیگر مثل طراحی سایت فروشگاهی یا شرکتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم محتوای صفحه خود را به‌خوبی اولویت‌بندی کنید و اطلاعات مهم را بالای صفحه بگنجانید تا بیننده با یک نگاه تمام جزئیات مربوط به بازی را ببیند.

طرح رنگ سایت را انتخاب کنید

رنگ‌های مختلف پیام‌های متفاوتی را منتقل می‌کنند و احساسات متفاوتی را در افراد ایجاد می‌کنند. بسته به موضوع سایت خود، رنگی انتخاب کنید که بر روی افراد تأثیر بگذارد و تبدیل بیشتر مشتریان را به دنبال داشته باشد.
رنگ‌های تیره عموما حاکی از پرخاشگری، شدت و قدرت هستند؛ در حالی که سایه‌های روشن‌تر احساس آرامش و سکون را منتقل می‌کنند. کافی است کمر لابه‌لای وب‌سایت‌های ورزشی بگردید تا متوجه شوید برخی از تهاجمی‌ترین آن‌ها از سایه‌های مختلف قرمز و مشکی برای طراحی سایت خود استفاده می‌کنند.
از رنگ‌های تسکین‌دهنده مثل آبی روشن، سبز و سفید می‌توان برای رشته‌هایی مثل یوگا استفاده کرد.

استفاده از انیمیشن‌های CSS3 بازی دوسر برد شماست

انیمیشن‌های CSS می‌توانند تاثیر زیادی روی جلب توجه و علاقه‌مند کردن کاربران وب سایت ورزشی داشته باشند. شما می‌توانید این عناصر را در موقعیت‌های مختلف صفحه وب‌سایت خود بگنجانید و از آن‌ها برای ارائه اطلاعات بازی‌ها، امتیازات و غیره استفاده کنید. این انیمیشن‌ها ظاهری بی‌نظیر به سایت شما می‌دهند و سطح طراحی سایت را بالاتر می‌برند. فقط یک نکته خیلی مهم!
اگر قصد دارید از این انیمیشن‌ها در طراحی سایت خود استفاده کنید، مطمئن باشید که بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر نمی‌گذارد. چون تاثیر سرعت بارگذاری سایت روی مخاطب به‌مراتب بیشتر از ظاهر زیبا و چشم‌نواز است. فرض کنید مخاطب شما بی‌حوصله است، وقت ندارد و فقط می‌خواهد خیلی زود نتیجه بازی دیروز را بداند! سرعت را فدای زیبایی ظاهر سایت نکنید.

از اهمیت تصاویر و ویدئوهای ورزشی غافل نشوید

آمار و ارقام به ما نشان می‌دهند که مخاطب محتوای بصری را دوست دارد. خیلی وقت‌ها مخاطب سایت‌های ورزشی به‌دنبال تصاویر و ویدئوهای بازی‌های اخیر یا ورزشکاران محبوبش وارد سایت می‌شود. از نگاه چنین مخاطب، سایتی که پر از عکس و فیلم مرتبط باشد، طراحی بهتری دارد و این رضایت در ادامه منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت می‌شود. شما هیچ وقت این دسته از مخاطبان را از دست نمی‌دهید، چون دقیقا دنبال همان جنس محتوایی هستند که می‌دانند روی وب‌سایت شما پیدا می‌کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای تعریف‌کردن روایت‌های مختلف،‌ به جای آنکه دست به کیبورد شوید، بگذارید تصاویر و ویدئوهای باکیفیت سایت روایت بازی را نقل کنند. تمام تصاویر استفاده شده باید واضح و با کیفیت باشند.

عده زیادی از مخاطبان شما موبایل به دست هستند

بنا اطلاعاتی که از ظرسنجی‌ها و تحقیقات مختلف به‌دست آمده است، حجم ترافیک موبایلی هر ۴ سال ۱۲ درصد افزایش پیدا می‌کند. در دنیای امروز اکثر مخاطبان وب‌سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که با تمام پلتفرم‌های مختلف از جمله iOS و اندروید بتوانند آن را مرور کنند. بنابراین برای آنکه از رقیبان خود عقب نمانید، باید به فکر طراحی سایت ورزشی موبایل فرندلی (ریسپانسیو) باشید. بهترین روش طراحی سایت سازگار با موبایل، استفاده از فریم‌ورک بوت استرپ است.

وب‌سایت‌های جدید از نوار ناوبری عمودی استفاده می‌کنند

بسیاری از کاربران با نوارهای ناوبری عمودی وب‌سایت‌ها راحت‌تر کنار می‌آیند، چون خواندن و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است. شاید آمار عجیبی باشد اما حذف پیوندهای افقی می‌تواند نرخ تبدیل یک سایت را ۱۵ درصد افزایش دهد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این نوع نوار ناوش این است که هیچ‌گونه تداخلی در پیمایش صفحه ایجاد نمی‌کند و می‌توان لینک‌های بیشتری به آن افزود.
مثلا اگر کاربری بخواهد در خبرنامه باشگاه ورزشی شما مشترک شود، به جای اینکه او را مجبور کنید برای ثبت‌نام به پایین صفحه سایت مراجعه کند، می‌توانید لینک مربوطه را در نوار ناوبری عمودی بگنجانید. این سبک پیمایش تا حد زیادی وب‌سایت شما را تمیز و حرفه‌ای نشان می‌دهد، در نتیجه نظر کاربر را بیشتر جلب می‌کند.

GIF و ویدئوهای HTML5 نگاه کاربر را به دام می‌اندازند

کاربر محتوای متحرک را دوست دارند، چون در نگاه اول نظر آن‌ها را جلب می‌کند و ما می‌توانیم از این استراتژی برای جلب توجه بازدیدکنندگان و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنیم. پس بهتر است به جای آپلود یک ویدئوی معمولی، یک انیمیشن گیف یا اینفوگرافیک بسازید تا در نگاه کاربر نسبت به سایر وب‌سایت‌های ورزشی متمایز شوید.

برای به‌اشتراک‌گذاری بیشتر، ابزارک‌های اجتماعی را بگنجانید

تمام وب‌سایت‌های اجتماعی مهم از پینترست و توییتر گرفته تا فیس بوک و اینستاگرام برای بازاریابی برندها از هشتگ استفاده می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید افراد بیشتری را جذب وب‌سایت ورزشی خود کنید، موقع طراحی سایت برای هر صفحه ابزارک‌های اجتماعی در نظر بگیرید تا کاربر بتواند آن‌ها را با هشتگ‌های مختلف در وب‌سایت‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.
بر اساس یک مطالعه معتبر، ۲۹ درصد طرفداران ورزش برای دستیابی به محتوای جدید از هشتگ استفاده می‌کنند که رقم کمی نیست! پس با توصیه یا تشویق کاربران به اشتراک‌گذاری صفحات شما با هشتگ‌های مرتبط، نفوذ بیشتری در رسانه‌های اجتماعی به‌دست آورید و به ترافیک بیشتری دست پیدا کنید.

امتیاز بازی‌ها را به‌صورت زنده در وب‌سایت نمایش دهید

مخاطب ورزشی از انتظار برای مشاهده امتیاز بازی‌ها متنفر است. پس اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری او را روی صفحه وب‌سایت نگه دارید،‌ توجه به این نکته خالی از لطف نیست. کاربر نتایج زنده می‌خواهد! بیشتر سایت‌های ورزشی با علم به این مسئله، نتایج نهایی را در صفحه اصلی سایت نمایش می‌دهند تا حتی نیاز نباشد کاربر صفحه دیگری را باز کند. در کنار امتیاز‌ها می‌توانید سایر امکانات سایت ورزشی مثل رویدادهای آینده، تقویم بازی‌ها، رکوردها و غیره را نیز نمایش دهید.

وب‌سایت شما باید کاملا گویای ورزش مورد نظر شما باشد

برخی از کاربران به فوتبال علاقه‌مند هستند و دنبال اطلاعات مربوط به این رشته ورزشی می‌گردند، برخی بسکتبال را و برخی دنبال رشته‌های تناسب اندام هستند. بنابراین باید در قدم اول ببینید ورزش محبوب کشور شما چیست و چه رشته‌هایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اگر وب‌سایتی در زمینه فوتبال راه‌اندازی می‌کنید، کاربر انتظار دارد تمام اطلاعات لازم در مورد این رشته از نتایج جام جهانی گرفته تا مسابقات مختلف را به همراه آمار زنده و سایر اطلاعات مفید پوشش دهید.

چشم مخاطب به فضای سفید احتیاج دارد

وب‌سایت ورزشی پر از اطلاعات متنوع است و اگر تمام آن‌ها کنار هم جمع شوند، ممکن است هضم تک تک آن‌ها در نگاه اول برای کاربر ممکن نباشد. شاید خبری از دید او پنهان بماند یا توجهش به یک محتوای وبلاگی جلب نشود. دو عنصر مهمی که به رفع این مسئله کمک می‌کنند، در نظر گرفتن فضای سفید لا‌به‌لای نوشته‌ها و انتخاب فونت‌های طراحی سایت هستند.
فضای سفید همان فضای خالی است که اطراف عناصر محتوا را احاطه می‌کند. هر چقدر این فضا بیشتر باشد، خواندن و فهم محتوا راحت‌تر خواهد بود. چرا که فرصتی برای تنفس ذهن و آرامش چشم‌ها فراهم می‌کنند؛ در نتیجه مخاطب می‌تواند روی موارد مهم‌تر تمرکز کند.

دومین عنصر مهم نوع فونت و اندازه آن است. تاکنون مطالعات بسیاری در زمینه تاثیرگذاری فونت‌ها انجام شده که اتفاقا با نتایج جالبی همراه بوده‌اند. کاربر وب‌سایتی را دوست دارد که نیاز نباشد برای مطالعه محتوای آن مدام کلید بزرگنمایی یا کوچک نمایی را بزند. یک فونت ساده انتخاب کنید و مطمئن شوید که اندازه آن حداقل ۱۴ پیکسل باشد.

وب سایت ورزشی شما معرف برند شماست

اگر به دنبال طراحی سایت اختصاصی برای تیم ورزشی خودتان هستید، حتما حواستان به این مورد باشد. تصور کنید در مسابقه بعدی، بازیکنان تیم شما لباس بازیکنان تیم رقیب را بپوشند. به‌نظرتان مخاطب چه فکری می‌کند؟ اهمیت نمی‌دهد و به هر حال تشویقتان می‌کند؟ البته که نه!
رنگ پیراهن یک تیم ورزشی بخشی از هویت آن است. همان نیرویی که شما را به یک تیم تبدیل می‌کند و نماینده باشگاه شماست. این ثبات و هماهنگی باید روی وب‌سایت‌ شما نیز کاملا مشهود باشد. قطعا نمی‌خواهید کاربران در همان لحظه ورود به سایت، احساس کنند جای اشتباهی آمده‌اند.
پس تمام تلاشتان را به‌کار ببندید تا طراحی سایت تخصصی شما کاملا با طرح و رنگ هویت تیم مورد نظر هماهنگ باشد. فراموش نکنید که رنگ و لوگو دو عنصر اصلی «برندینگ» باشگاه شما محسوب می‌شوند.

زمان مسابقات آینده را به مخاطب اطلاع دهید

تصور کنید روز بازی تیم شما است و هیچ کسی روی صندلی‌های ورزشگاه حاضر نشده است. چرا کسی حاضر نشد؟ چون حتی نمی‌دانستند قرار است مسابقه‌ای برگزار شود. به عنوان یک تیم ورزشي، یکی از مهم‌ترین اخباری که انتظار می‌رود با طرفداران خود به اشتراک بگذارید، تاریخ و ساعت برگزاری مسابقات است. حتی می‌توانید این اطلاعات را از طریق خبرنامه برای مشترکین وب‌سایت خود ارسال کنید یا یک ویجت شماره معکوس بزرگ در صفحه اصلی بگنجانید که تاریخ دقیق شروع مسابقه را به طرفداران مشتاق نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم زمان طراحی سایت ورزشی با وردپرس، از افزونه‌های شمارش معکوس استفاده کنید و در کنار آن یک ویجت برای تقویم مسابقات آینده طراحی کنید.

برای مخاطب راه ارتباطی باز کنید

اگر قصد دارید برای تیم ورزشی خود اقدام به طراحی سایت ورزشی کنید، باید بپذیرید که هواداران واقعی می‌خواهند با تیم شما در تماس باشند. بنابراین برقراری ارتباط با باشگاه هوادارن و پاسخ‌دهی به سوالات مطبوعاتی، پیشنهادات حمایت مالی و غیره از موارد فوق‌العاده مهمی است که باید مدنظر داشته باشید.
خوشبختانه، اینترنت فرصت‌های گسترده‌ای برای انجام این کار در اختیار ما می‌گذارد. در اولین مرحله باید اطلاعات تماس خود را روی سایت منتشر کنید. می‌توانید موقع طراحی سایت برای این اطلاعات یک صفحه تماس اختصاصی طراحی کنید یا حتی یک فرم تماس بسازید تا افراد بتوانند مستقیما روی سایت برای شما پیام ارسال کنند. تاریخچه فعالیت ورزشی، ماموریت، ارزش‌ها، اعضای هیئت مدیره و پروفایل‌های مربیگری شما از جمله اطلاعاتی است که مخاطب به دنبالش می‌گردد.
در کنار اطلاعات تماس، حواستان به رسانه‌های اجتماعی هم باشد. به‌عنوان یک شهروند اینترنتی احتمالاً از توییتر، فیس‌بوک و دیگر پلتفرم‌ها برای برقراری ارتباط با طرفداران و دنبال‌کنندگان خود استفاده می‌کنید.
پس آدرس آن‌ها را در اختیار هوادارانتان هم قرار دهید تا یک قدم به شما نزدیک‌تر شوند.

بگذارید مخاطب آخرین اخبار ورزشی را از شما بشنود

اعضای باشگاه طرفداران یک تیم ورزشی معمولا مایل‌اند آخرین اخبار و اطلاعات را از زبان خود تیم بشوند. هرگونه خبری از پیروزی، شکست، نقل و انتقالات و غیره، می‌خواهند بدانند و می‌خواهند خود شما به آن‌ها بگویید. بنابراین زمان طراحی سایت بستری فراهم کنید که تمامی اتفاقات مهم، حتی جزئیات پشت صحنه را پوشش می‌دهد. به اشتراک گذاری این اطلاعات سبب می‌شود مخاطب راحت‌تر با بازیکنان تیم ارتباط برقرار کند.

به مشخصات بازیکنان و دستاوردهای آنان اشاره کنید

همیشه بعد از شروع فصل، زمزمه‌های هواداران در مورد بهترین بازیکن باشگاه شروع می‌شود. هرکسی نظر و سلیقه خودش را بیان می‌کند و هیچ راهی برای قضاوت عینی در مورد آن‌ها نیست، جز دستاوردهای آن‌ها. یک نگاه به اعداد و ارقام هر بازیکنان به تمام بحث‌ها خاتمه می‌دهد. می‌توانید برای تک‌تک بازیکنان باشگاه یک پروفایل مجزا طراحی کنید و این داده‌ها را در پروفایل آنان به اشتراک بگذارید تا طرفداران بتوانند درباره ورزشکاران دلخواه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

محتوای خوب، کلید موفقیت سایت ورزشی شماست

در کنار تمام عناوین خبری که روی وب‌سایت خود منتشر می‌کنید، سایت ورزشی شما باید آموزنده باشد. بسیاری از کاربران می‌خواهند در مورد رشته‌های ورزشی مختلف بیشتر بدانند و شما می‌توانید با تولید محتوای مرتبط، نظر این کاربران را به راحتی جلب کنید. دقت کنید که این محتوا باید به گونه‌ای ارائه شود که خواندن آن برای کاربر آسان باشد. هنگام طراحی سایت بلوک‌های محتوایی با هدرهای جذاب برای بخش آموزش در نظر بگیرید یا یک بخش وبلاگ راه‌اندازی کنید. هرچه محتوا شفاف‌تر و سازماندهی‌شده‌تر به مخاطب ارائه شود، احتمال درگیر شدن و تبدیل شدن مخاطب بالاتر است.

کاربر را به اقدام دعوت کنید (Call To Action)

هدف از کال تو اکشن یا همان دعوت به اقدام در طراحی سایت، بالا بردن نرخ تبدیل وب‌سایت است. اینکه بتوانیم کاربری که تا سایت ما آمده را ترغیب کنیم اقدام مورد نظر ما را انجام دهد. مثلا در یک کلاس ورزشی حضوری ثبت نام کند، یک دوره تناسب اندام آنلاین را خریداری کند، در باشگاه مشتریان سایت عضو شود یا هر هدف دیگری که در ذهن داریم. موقع طراحی سایت یک کلید CTA با متنی واضح و روشن طراحی کنید که نه‌تنها دسترسی به آن برای مخاطب آسان باشد،‌ بلکه رنگ کلید و متن روی آن به‌گونه‌ای انتخاب شود که کاربر را ناخودآگاه به کلیک روی آن ترغیب کند.

اسپانسر بگیرید و داوطلب جذب کنید

برای طراحی سایت ارزان یا حتی ساخت سایت ورزشی رایگان می‌توانید اسپانسر پیدا کنید. دو مورد از چالش برانگیزترین وظایف مدیریت یک تیم یا سازمان ورزشی جوانان، یافتن حامیان مالی و داوطلبان برای فصل آینده است. اما با طراحی وب‌سایت واکنش‌گرا، انجام این کارها آسان‌تر خواهد بود.

۱. تبلیغ برای اسپانسرها

همان‌طور که لوگو و نام تجاری اسپانسرها روی پیراهن بازیکنان تیم و سایر تجهیزات دیده می‌شود، روی سایت هم بخشی را به تبلیغ و حمایت از اسپانسرها اختصاص دهید. معمولا اسم اسپانسر در صفحات پربازدید سایت مثل صفحه اصلی یا صفحه درباره ما آورده می‌شود. بنابراین کاملا واضح و برجسته به نام آن‌ها اشاره کنید و اگر وبسایت اختصاصی دارند، در بخش‌های مختلف سایت به آن لینک بدهید.

۲. کشف استعدادهای ورزشی

یکی از منابع درآمد باشگاه‌های ورزشی، کشف استعدادها و تعلیم آن‌هاست تا زمانی که به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شوند. در مراحل طراحی سایت، صفحه‌ای را به جذب داوطلبان راغب اختصاص دهید تا از این طریق برای حضور در باشگاه درخواست ثبت کنند. حتی می‌توانید محتوایی در زمینه مراحل ثبت نام تولید کنید و در اختیار آنان قرار دهید.

مرحله آخر طراحی سایت ورزشی؛ بازبینی نهایی

در نهایت پس از آنکه رعایت تمام این نکات شما را به وب‌سایت موردنظرتان رساند، نوبت بازبینی است. بررسی کنید آیا مشکلی وجود دارد که سرعت بارگذاری وب‌سایت را پایین بیاورد؟ اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما در جای مناسب، ترجیحاً در بالای صفحه قرار گیرند تا بازدیدکنندگان در بدو ورود به سایت بدانند که حرکت خود را از کجا آغاز کنند. بررسی کنید وب‌سایت‌تان در مرورگرهای مختلف بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود و کاملا سازگار باشد. مخصوصا در اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و کروم که کاربران بیشتری از آن‌ها استفاده می‌کنند.
فونتی را انتخاب کنید که در نگاه اول حرفه‌ای به نظر برسد و کلیه گزینه‌ها را دوباره چک کنید تا غلط املایی نداشته باشید. تمام اشتباهات خود را اصلاح کنید و بعد از پایان بررسی و آماده‌سازی وب‌سایت، اقدام به تولید محتوا و بازاریابی وب‌سایت ورزشی خود کنید.

کلام آخر

با وجود صدها وب‌سایت رقیب که برای رسیدن به جایگاه صفحه اول گوگل با هم رقابت می‌کنند، طراحی سایت ورزشی موفق با نرخ تبدیل بالا، می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. اما اگر آماده‌اید با چالش‌های این مسیر دست‌و‌پنجه نرم کنید، توصیه‌های این مقاله را فراموش نکنید. طراحی را تا حد امکان ساده و چشم‌نواز نگه دارید، رابط کاربری تمیز و واضحی ارائه دهید، در انتخاب رنگ‌ها و طرح‌ها حواستان به هویت تیم باشد و تا می‌توانید از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت استفاده کنید تا کاربر هیچ بهانه‌ای برای بستن سایت نداشته باشد. وب‌سایت ورزشی شما باید اطلاعات مورد نیاز مخاطب را به‌سرعت در اختیار او بگذارد.
این موارد و سایر جزئیات طراحی سایت را رعایت کنید تا نتیجه نهایی همانی باشد که کاربر به دنبال آن می‌گردد.

خدمات طراحی سایت ای نگاه در شهرهای مختلف :

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید

با ما در واتساپ در ارتباط باشید
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
Explore
Drag