رد کردن پیوندها
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

وقتی نوبت حضور کسب‌وکارتان در فضای آنلاین می‌رسد، انتخاب سبک طراحی سایت یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید در نظر گرفت. طراحی وبسایت اختصاصی که با در نظر گرفتن مشتریان ایده‌آل شما ساخته شده است، هسته مرکزی استراتژی بازاریابی آنلاین شما محسوب‌ می‌شود. اما چه وب‌سایتی؟ طرحی که شاید هزاران نسخه از آن در سراسر اینترنت وجود داشته باشد؟ یا یک طراحی سایت اختصاصی که مختص شما طراحی شده باشد؟

فراموش نکنید که طراحی سایت هویت برندتان را منعکس می‌کند. اگر دنبال هویت منحصربه‌فردی برای کسب‌و‌کار خود هستید، طراحی وبسایت حرفه ای اختصاصی اولین قدمی است که باید بردارید.

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی معرف کسب و کار شما در دنیای آنلاین است. اگر خودتان طراح وب نباشید، طراحان و توسعه‌دهندگان وب را استخدام می‌کنید تا بدون استفاده از قالب‌های وب‌سایت‌های شخص ثالث، صفحات وب اختصاصی منحصر به‌فرد مختص برند شما بسازند. دقیقا مطابق سلیقه و نیازها شخص شما.

بعد از طراحی سایت اختصاصی، ارتباط با طراحان وب حرفه‌ای مزایای متعددی برای صاحبان مشاغل به همراه دارد. می‌توانید وب‌سایت و برند خود را با استراتژی بازاریابی خود هماهنگ کنید و تجربه کاربری بی‌نظیری برای مخاطبان هدف خود فراهم کنید.

با این اوصاف، هنگام طراحی وب سفارشی، محدودیت‌هایی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. اگر خیال سفارش ساخت سایت و طراحی سایت کاملا اختصاصی را در سر دارید، بدانید که این مسیر به مراتب پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر از قالب‌های آماده سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مثل وردپرس است.

یک هشدار خیلی مهم!

مراقب طراحان وب یا آژانس‌هایی باشید که خدمات طراحی وب «اختصاصی» آن‌ها صرفا نسخه‌های سفارشی‌سازی‌شده یک قالب توسعه‌یافته شخص ثالث یا صفحه‌ساز چند منظوره هستند. تفاوت زیادی بین یک وب‌سایت اختصاصی واقعی و یک قالب یا صفحه سازی که سفارشی می‌شوند، وجود دارد.

متأسفانه، این ترفند بسیار متداول است. طراحان زیادی با سوء استفاده از نا آگاهی مشتریان، سایت‌های این چنینی تحویل آن‌ها می‌دهند. بنابراین قبل از آنکه با یک شرکت طراحی سایت اختصاصی قرارداد ببندید و پروژه طراحی سایت خود را به آن‌ها بسپارید، مطمئن شوید سایت شما را چگونه طراحی و کدنویسی می‌کنند.

قدم به قدم مراحل طراحی سایت اختصاصی

پنج مرحله اساسی برای ساختن وب سایت سفارشی شما وجود دارد. البته، هر طراح وب فرآیندهای ترجیحی خود را برای تولید یک وب‌سایت سفارشی خواهد داشت، اما اقدامات زیر را می‌توان تقریباً برای هر کسب‌وکاری، از یک سایت تجارت الکترونیک سفارشی گرفته تا یک صفحه فرود فقط محتوای مستقل، تطبیق داد.

۱. هدف‌گذاری و تعیین انتظارات از طراحی سایت

قبل از آنکه درگیر مسائل مربوط به کدنویسی سایت شوید، باید اهداف و انتظارات خود را به‌خوبی ارزیابی کنید. از وب‌سایت خود چه انتظاراتی دارید؟ به عقب برگردید و برای تحلیل نیازهای فنی و تجاری خود وقت بگذارید. از آنجا که این نوع طراحی سایت کاملا سفارشی شده است، این آزادی را دارید که تمام ویژگی‌های موردنظرتان را اضافه یا حذف کنید!

۲. ترسیم چارچوب وب‌سایت اختصاصی

در مرحله بعد باید شروع به ترسیم چارچوب طراحی سایت خود کنید. این مرحله باید توابع خاص سایت، نحوه کار کردن آن‌ها و نمایه‌ای از نتیجه را در بر بگیرد. پیشنهاد می‌کنیم این بخش را به طراحان و برنامه‌نویسان متخصص بسپارید.

۳. طراحی سایت و راه‌اندازی آن

نقطه عطف بزرگ طراحی سایت اختصاصی، زمانی است که مرحله برنامه نویسی شروع می‌شود. تیم توسعه طراحی‌ که در مراحل قبل انجام شده را به جنبه‌های کاربردی آن گره می‌زند و نهایتا یک وب‌سایت کاملا برجسته و منحصربه‌فرد در اختیار شما قرار می‌دهد.

۴. تست طراحی سایت اختصاصی و رفع ایرادات

زمانی که طراحی سایت تقریبا کامل شد، تمام قسمت‌های مختلف سایت را چند مرحله آزمایش کنید تا تمام خطاها، اشکالات و مشکلات عملکردی وب‌سایت مشخص شوند. این خطاها را اصلاح کنید.

۵. راه‌اندازی سایت اختصاصی و انتشار صفحات

بعد از رفع تمامی اشکالات طراحی سایت، اکنون صفحه اختصاصی شما آماده راه‌اندازی است. مراقب عملکرد سایت در روزهای ابتدایی باشید و مطمئن شوید بدون هیچ مشکلی کار می‌کند. دقت کنید که سایت‌های اختصاصی معمولا به پشتیبانی بیشتری نیاز دارند. بنابراین مطمئن شوید که همیشه شاهکار طراحی خود را زیر نظر دارید.

مزایای طراحی وب سفارشی چیست؟

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که هزینه طراحی سایت به‌صورت اختصاصی و سفارشی بیشتر از ساخت سایت با قالب آماده است. از آنجایی که حدس می‌زنیم دنبال راهی برای کم کردن هزینه طراحی سایت اختصاصی باشید، پیشنهاد می‌کنیم به آن به چشم یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه نگاه کنید. اگر بتوانید هزینه اولیه طراحی سایت را بپردازید، مزایای آن در بلندمدت ارزش وب‌سایت را بیشتر مي‌کند.

ویژگی‌های وب‌سایت اختصاصی از صفحات فرود منحصربه‌فرد گرفته تا تجربه کاربری جذاب در سراسر سایت، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، مسیر تبدیل مخاطبان و وفاداری مشتریان را تقویت می‌کند. بیایید کمی بیشتر در مورد مزایایی طراحی سایت اختصاصی صحبت کنیم.

۱. سبک منحصر به فرد سایت با طراحی اختصاصی

در مرحله اول، وب سایت شما باید هویت برندتان را به تصویر بکشد. با طراحی اختصاصی گرافیک سایت و می‌توانید مطمئن باشید که وب‌سایت شما همان طور که می‌خواهید دیده و احساس می‌شود.

به لطف این طراحی، می‌توانید با اکثر محدودیت‌های چیدمان، گرافیک سایت و ویژگی‌های اضافه خداحافظی کنید. تمام دنیای طراحی وب در دستان شماست و می‌توانید سایت کاملی بسازید که با نام تجاری شما کاملا مطابقت داشته باشد.

۲. رتبه‌بندی بهتر سئو با طراحی سایت اختصاصی

بسته به پلتفرمی که وب‌سایت خود را روی آن ایجاد می‌کنید، اکثر قالب‌ها بدون کوچک‌ترین توجهی به عملکرد و سرعت ساخته می‌شوند. حتی قالب‌هایی که به این موارد اهمیت می‌دهند هم به مرور به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. مسئله سرعت از آنجا که مستقیما روی تجربه کاربری مخاطبان سایت تاثیر می‌گذارد، از مهم‌ترین عواملی است که گوگل برای رتبه‌بندی صفحات به آن توجه می‌کند.

این نوع طراحی سایت دست‌تان را برای سفارشی‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و سهولت و کارایی نهایی بهینه می‌کند. از همان ابتدای شروع طراحی می‌توانید کدهای سئو پسند بسازید و از استراتژی بازاریابی محتوای خود حمایت کنید.

استفاده از طرح‌بندی صفحه سفارشی، بهینه‌سازی زمان بارگذاری، و اطمینان از طراحی وب واکنش‌گرا، همگی دست‌به‌دست هم تجربه کاربری درجه یکی برای وب‌سایت شما رقم می‌زنند. این یک عنصر حیاتی برای سئو سایت محسوب می‌شود. فراموش نکنید که رتبه بهتر صفحه به کسب و کار شما کمک می‌کند تا رقبای خود را تحت‌الشعاع قرار دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

۳. مشتری مداری از اصول موفقیت طراحی سایت اختصاصی

کسب و کار شما برای بقا و پیشرفت به مشتریان جدید و وفادار متکی است. از این رو یک وب‌سایت موفق باید مشتری را در هسته اصلی طراحی سایت خود نگه دارد!

موقع شروع پروژه‌های طراحی وبسایت اختصاصی، به مخاطبان هدف خود فکر کنید. سپس طوفان فکری کنید که آن‌ها از فروشگاه آنلاین یا سایت تولید سرنخ شما چه می‌خواهند‌؟ چطور می‌توانید نیازهای آن‌ها را برآورده کنید؟ خلاقیت به خرج دهید و راه حلی ابداع کنید که مشتریان را برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شما بازگرداند.

مثلا می‌توانید یک دعوت به اقدام (کال تو اکشن) اختصاصی طراحی کنید که با نیازهای مشتریان متمایز شما مطابقت داشته باشد. اگر با یک شرکت طراحی کار می‌کنید، سعی کنید با مشورت طراحان و توسعه‌دهندگان به یک نتیجه خوب برسید.

۴. طراحی سایت اختصاصی با هدف رقابت بهتر

فرض کنید قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید. با وجود این همه وب‌سایت فروشگاهی که در اینترنت هست، به‌نظرتان اگر شما هم مثل آن‌ها عمل کنید، چقدر شانس موفقیت‌تان بالاست؟

بهترین ویژگی وب‌سایت‌های اختصاصی این است که رقیبان خود را از میدان خارج می‌کنید و خیالتان راحت است و می‌دانید هیچ کسب و کار دیگری سایتی مشابه سایت شما با تجربه کاربری قوی ارائه نمی‌کند. چون هیچ قالب یا تم حرفه‌ای که امکان طراحی وب انعطاف‌پذیر را فراهم می‌کند، صد در صد منحصر‌به‌فرد نیست و قطعا وب‌سایت‌های زیادی از آن استفاده کرده‌اند.

فراموش نکنید که طراحان وب‌سایت اختصاصی و حرفه‌ای می‌توانند به شما کمک کنند روشی جدید و مبتکرانه برای فروش محصولات و خدمات پیدا کنید.

۵. طراحی سایت با قابلیت مقیاس‌پذیری بیشتر

فرقی نمی‌کند به‌فکر طراحی سایت شرکتی هستید، سایت فروشگاهی مي‌خواهید، ورزشی یا غیره. در هر صورت اگر قصد طراحی سایت اختصاصی دارید که کاملا متعلق به خودتان باشد، باید بتوانید آن را به عنوان کسب و کار آنلاین خود مقیاس‌بندی کنید. خوشبختانه این سبک طراحی سایت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا فقط با چند خط کد، طرحی بسازید که به مرور با رشد برند شما رشد کند و سازگار شود. فراموش نکنید که استفاده از قالب آماده دست‌تان را خیلی برای توسعه سایت (و کسب و کار آنلاین) باز نمی‌گذارد.

۶. طراحی سایت اختصاصی برای وب‌سایت‌های پیچیده‌تر

فرض کنید برای راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی خود از پلتفرم وردپرس استفاده مي‌کنید و روی آن یک قالب ساده نصب می‌کنید. مقداری سفارشی‌سازی انجام می‌دهید و آماده راه‌اندازی وب‌سایت هستید. به مرور پلاگین‌های بیشتر با قابلیت‌های مختلفی به وب‌سایت اضافه می‌کنید و تصاویر با کیفیت روی سایت آپلود می‌کنید. کم کم متوجه می‌شوید که وب‌سایت جدیدتان به طرز وحشتناکی کند شده است!

طراحی اختصاصی فرصتی فراهم می‌کند تا نرم‌افزارهای غیرضروری را از میان بردارید و در عین حال عملکرد سایت را تقویت کنید. خوشبختانه با وجود رشد میکروسرویس‌های API، امکان کاهش هزینه‌های طراحی سایت هم وجود دارد.

۷. اعتبار بیشتر سایت اختصاصی در نظر کاربران

در دنیای امروز که همه ادعا می‌کنند بهترین هستند، شما باید بتوانید منحصر‌به‌فرد باشید. وب‌سایت شما باید به خوبی گویای هدف و شهرت کسب و کار شما باشد و اگر خبری از اعتبار و قابلیت اطمینان کسب و کار شما روی سایت نیست، بدانید که داشتن آن ارزشی به کار شما اضافه نمی‌کند.

کاربر زمانی متوجه حرفه‌ای بودن یک کسب و کار می‌شود که آثار این حرفه‌ای بودن را به‌چشم ببیند. عملکرد وب‌سایت، نظرات مخاطبان آنلاین و ارزش بازار عواملی هستند که از اعتبار شما حرف می‌زنند.

۸. تضمین امنیت طراحی سایت اختصاصی

امنیت ضعیف وب‌سایت مال مشتریان شما را هدف قرار می‌دهد و از این جهت مستقیما به کسب و کارتان آسیب می‌زند. تا جایی که ممکن است مشتری دیگر حاضر به باز کردن وب‌سایت‌تان هم نباشد! یکی از مزیت‌های بزرگ طراحی سایت اختصاصی این است که زحمت دسته و پنجه نرم کردن با آسیب‌های امنیتی را از دوشتان برمی‌دارد. همچنین فرصتی فراهم می‌کند تا از شروع طراحی سایت، تمامی منافذ‌ و پتانسیل رخنه را مدیریت کنید. توسعه وب اختصاصی، کسب و کار شما را در برابر سرقت داده‌ها یا حملات سایبری ایمن نگه می‌دارد.

۹. طراحی و توسعه وب سایت ریسپانسیو

امروزه یکی از مهم‌ترین استانداردهای فعالیت در حوزه وب، طراحی و راه‌اندازی سایت‌ واکنش‌گراست که به طور خودکار با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش متناسب باشد. کاربران شما باید بتوانند با انواع دستگاه‌های مختلف، از دسکتاپ گرفته تا موبایل وارد وب‌سایت‌تان شوند و تجربه کاربری با کیفیتی داشته باشند. خوشبختانه طراحی سایت سفارشی و اختصاصی دست‌تان را در این مورد کاملا باز می‌گذارد و می‌توانید هویت برند خود را به‌گونه‌ای کاملا سازگار در انواع دستگاه‌های مختلف به مخاطب ارائه کنید.

معایب بارز طراحی وب اختصاصی کدام‌اند؟

وب‌سایت‌های اختصاصی همه‌جوره کامل نیستند. وقتی از استخدام یک تیم طراحی برای راه‌اندازی وب‌سایت اختصاصی خود حرف می‌زنیم، معایبی هم وجود دارد.

هزینه بالای طراحی سایت اختصاصی

اولاً، هزینه طراحی این سایت‌ها نسبتا گران‌تر است. چون این فرآیند پیچیده به تخصص و زمان قابل توجهی نیاز دارد و هر چقدر سایت و الزامات آن گسترده‌تر باشند، هزینه آن هم بیشتر می‌شود. اما اگر تصمیم بگیرید به آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت نگاه کنید، قطعا ارزشش را دارد. به‌خصوص اینکه مزایای سئو، سرعت بارگذاری سریع‌تر صفحه و عملکرد نرخ تبدیل بسیاری از هزینه‌های اضافه ممکن است مجبور باشید برای این موارد اضافی بپردازید را از میان برمی‌دارد.

مدت زمان آماده شدن طراحی سایت

ثانیا، طراحی‌ وب اختصاصی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. یعنی با توجه به سطح پیچیدگی طراحی و انتظاراتی که برای طراح روشن کرده‌اید، احتمالاً چند ماه طول می‌کشد تا محصول تکمیل شده را مشاهده کنید!

البته زمانی که وب‌سایت در اختیار شما قرار گرفت، معمولا دیگر نیازی به تغییرات بیشتر نیست. از آنجایی که دقت و تفکر زیادی در مرحله انتخا چیدمان و عملکرد سایت صرف می‌شود، نیازی به تغییرات مداوم مثل طراحی قالب نخواهید داشت.

نیاز همیشگی به تیم پشتیبانی و کدنویسی حرفه‌ای

برای توسعه، ایجاد و آپلود طراحی سایت حرفه‌ای و اختصاصی خود، یا باید خودتان پیش‌زمینه‌ای در مورد مهارت کدنویسی داشته باشید یا شخصی را استخدام کنید که این وظیفه را به‌عهده بگیرد و بتواند سایت کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت پیاده‌سازی کند. این یعنی شروع طراحی سایت اختصاصی معمولا زحمت بیشتری می‌طلبد. به علاوه حضور همیشگی یک تیم پشتیبانی برای طراحی و توسعه صفحات وب و ویژگی‌های جدید مورد نیاز است.

طراحی سایت اختصاصی را انتخاب کنیم یا سایت قالبی؟

تصور کنید در دنیای واقعی یک کسب و کار پر درآمد دارید و اکنون می‌خواهید با راه اندازی سایت اختصاصی، دامنه مخاطبان و خریداران خود را گسترش دهید. در چنین موقعیتی ترجیح می‌دهید با استفاده از خدمات طراحی سایت اختصاصی، صفحه‌ای بسازید که جزء به جزء آن مختص کسب و کار شما طراحی شده باشد، یا سایتی شبیه همه صفحاتی که در اینترنت می‌بینیم؟

اگر در مرحله اول فقط و فقط هزینه طراحی سایت برایتان مطرح باشد و دنبال روش‌های طراحی سایت ارزان باشید، استفاده از وب‌سایت‌های قالب آماده بیشتر به دردتان می‌خورد. اما آیا زمان طراحی سایت جدید، فقط بحث هزینه مطرح است؟ البته که نه! فراموش نکنید که این فقط قطعه کوچکی از یک پازل بزرگ‌تر است.

بودجه من چقدر است؟

این یکی از مهم‌ترین مسائلی است که قبل از طراحی سایت خواه ناخواه به آن فکر می‌کنیم. محدوده قیمتی که در نظر دارید برای طراحی سایت خود هزینه کنید را بنویسید و با توجه به آن تصمیم بگیرید قدرت پرداخت هزینه خدمات سایت اختصاصی را دارید یا بهتر است از قالب آماده استفاده کنید.

چقدر زمان دارم؟

یکی دیگر از مسائل مهم پروژه‌های طراحی سایت، فاصله زمانی بین شروع طراحی تا راه‌اندازی سایت است. چقدر تا راه‌اندازی سایت زمان دارید و این زمان‌بندی چقدر منعطف است؟

وب‌سایت‌های قالب آماده به‌سرعت آماده می‌شوند، به خصوص اگر تغییراتی که روی قالب اعمال می‌شود، خیلی کم باشد. با این حال طراحی سایت اختصاصی از آنجا که حجم سفارشی‌سازی بیشتری دارد، طبیعتا مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

چقدر رقابت آنلاین دارم؟

وب‌سایتی که طراحی می‌کنید، باید در میان وب‌سایت‌های رقیب برجسته باشد تا نگاه مخاطبان را به سمت شما بکشاند. پس قبل از شروع طراحی ببینید صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، شلوغ است یا خلوت؟ کسب و کارهای زیادی در آن به شهرت رسیده اند یا کلا حضور این صنعت در بستر آنلاین محدود است؟

مشتریان از مقایسه طراحی سایت شما با وب‌سایت‌های رقیب چه فکری می‌کنند؟ آیا به طراحی جذاب‌تر و خاص‌تری نیاز دارند؟

دامنه مخاطبانم چقدر گسترده است؟

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا این افراد دنبال دانستن و تحقیق هستید یا خرید آنلاین؟ اگر به‌دنبال خرید هستند، برای خرید آنلاین کدام نوع طراحی سایت فروشگاهی یا وب سایت‌های تجاری را ترجیح می‌دهند؟ چه انتظاراتی از یک وب‌سایت موفق در بستر آنلاین دارند؟

  • مخاطبان موقع مرور وب‌سایت‌های تجاری انتظار خاصی از عملکرد و جذابیت وبسایت شما دارند. اگر رقبای شما وب‌سایت‌های اختصاصی و جذاب‌تری در اختیار آنان قرار دهند، یقینا مخاطبان انتظار دارند یک طراحی سایت کاملا سفارشی و حرفه‌ای در اختیارشان قرار دهید.
  • اگر مخاطبان هدف شما افراد زیر چهل سال هستند، باید بدانید که این افراد با رایانه و تکنولوژی آشنایی خوبی دارند و می‌دانند باید چه انتظاراتی از یک طراحی سایت اختصاصی داشته باشند. فراموش نکنید که هرچه مخاطبان شما جوان‌تر باشند، استانداردهای طراحی و عملکرد وب‌سایت بالاتر خواهد بود.

چه عملکردهایی از سایتم انتظار دارم؟

منظور از عملکرد تمام اقداماتی است که وب‌سایت شما از عهده آن‌ها برمی‌آید. آیا به عملکرد تخصصی نیاز دارید؟ می‌خواهید یک سیستم پشتیبانی برای کارمندان خود داشته باشید؟ احتیاج دارید یک سیستم عضویت برای مشتریان طراحی کنید؟ تمام این موارد به عملکرد وب‌سایت مربوط می‌شوند.

فراموش نکنید که موقع طراحی سایت، این شمایید که در مورد عملکردهای وب‌سایت تصمیم می‌گیرید. در نهایت طراحان و توسعه‌دهندگان حرفه‌ای که از جزئیات عملکرد وب‌سایت آگاه هستند هم می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه‌ها را برای سایت خود انتخاب کنید. تعیین عملکردهای وب‌سایت کمک می‌کند هزینه طراحی سایت را از همان ابتدا تعیین کنید و حدودا بدانید صفحات وب‌سایت چه زمانی آماده مي‌شوند.

دوست دارم برندم چقدر قدرتمند به نظر برسد؟

برند شما معرف شخصیت شما برای مشتریان است. همان کسانی که بیشترین اهمیت را برای کسب و کار شما دارند. چون محصولات‌تان را می‌خرند و باعث درآمدزایی بیشتر شما می‌شوند. سوال این است. دوست دارید برندتان چقدر قدرتمند به نظر برسد؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید ببینید برند تجاری شما چقدر برای مشتریانتان مهم است؟ هر چه برند شما اهمیت بیشتری داشته باشد، طراحی یک وبسایت اختصاصی توجیه بیشتری دارد. چرا که الگوهای قالبی طوری طراحی می‌شوند که سریع و آسان باشند و این باعث می‌شود منحصربه‌فرد بودن نام برند از دایره توجه خارج شود.

استراتژی حرکت وب‌سایت من چیست؟

تمام قدم‌هایی که در مسیر طراحی سایت خود برمی دارید، باید با در نظر گرفتن استراتژی طراحی سایت برداشته شوند. قصد دارید بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را چگونه جذب کنید؟ زمانی که یک بازدیدکننده وارد وب سایت شما می‌شود، اولین برداشت او چه خواهد بود؟

یکی از مهم‌ترین دارایی‌های یک برند تجاری، وب‌سایت موفقی است که مخاطب را به مشتری تبدیل کند. شاید طراحی سایت اختصاصی با وردپرس و با استفاده از قالب آماده برایتان در نگاه اول منطقی‌تر به‌نظر برسد، اما در دراز مدت، سایتی که منحصرا برای کسب و کار شما ساخته شده است، هزینه‌های کمتری به دنبال دارد و انتخاب مناسبی است که کسب و کار شما را از سایرین متمایز می‌کند.

کلام آخر

هدف مادر این مقاله این بود که با تفاوت‌های طراحی سایت تخصصی و سایت‌هایی که با قالب آماده راه‌اندازی می‌شوند، آشنا شویم. اکنون به خوبی می‌دانیم که وب‌سایت ما صرفا محلی برای کسب درآمد نیست! بلکه باید بتواند هویت برند ما و شهرتمان را به‌خوبی به مخاطب برساند و هر چقدر منحصربه‌فردتر باشد، هر چقدر متناسب با نیازهای ما سفارشی‌سازی شده باشد، هویت برند را خاص‌تر نشان می‌دهد.

اگر به دنبال یک طراحی برجسته هستید که فقط و فقط مختص وب‌سایت کسب و کار شما باشد و حاضرید برای یک تجربه کاربری کاملا سفارشی هزینه کنید، حتما طراحی سایت اختصاصی را مد نظر داشته باشید. شاید در قدم اول هزینه آن از قیمت طراحی سایت با وردپرس و قالب آماده بیشتر به نظر برسد، اما سودی که در نهایت از این سرمایه‌گذاری عایدتان می‌شود، به مراتب بیشتر خواهد بود.

خدمات طراحی سایت ای نگاه  :

به این صفحه امتیاز دهید

پیام بگذارید

با ما در واتساپ در ارتباط باشید
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
Explore
Drag