رد کردن پیوندها
طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان

منظور از طراحی سایت ارزان چیست؟

از زمانی که بحث طراحی سایت و فعالیت در دنیای دیجیتال باب شد، مسئله طراحی سایت ارزان یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل بود. از آنجا که طراحی سایت اختصاصی برای کسب‌و‌کار یک هنر ارزشمند است، معمولا طراحان وب هزینه بالایی برای این‌کار دریافت می‌کنند. اما آیا هیچ راهی برای طراحی سایت ارزان و فوری نیست؟ آیا لزوما باید هزینه‌های هنگفت برای طراحی سایت پرداخت؟ البته که نه! همراه ما باشید تا در این مطلب با بهترین روش‌های طراحی وب سایت ارزان آشنا شویم.

سوال خوبی که پاسخ آن، آنقدرها هم آسان نیست. قیمت‌گذاری خدمات طراحی وب مثل قیمت‌گذاری انواع خدمات دیگر کاملا ذهنی است و طراح زحما‌تی که برای طراحی سایت می‌کشد را ارزش‌گذاری می‌کند. ممکن است مبلغ پنج میلیون تومان برای طراحی که سالانه ۵۰ میلیون تومان درآمد دارد، معامله خوبی به‌نظر برسد، اما همین مبلغ برای طراحی که پروژه‌های بزرگ‌تری طراحی می‌کند، پول خرد باشد!

از سوی دیگر طراحان مختلف از روش‌های متفاوتی برای محاسبه قیمت طراحی سایت استفاده می‌کنند و این تعریف ارزان بودن یک وب‌سایت را برای ما سخت می‌کند. برای همین معمولا این‌طور استدلال می‌شود که ارزان بودن طراحی سایت بیشتر از آنکه به «قیمت» ربط داشته باشد، به طرز فکر طراح بستگی دارد.

چرا همه به‌دنبال ارزان‌ترین طراحی سایت هستند؟

اگر با پلتفرم‌های تجزیه‌و‌تحلیل کلمات کلیدی سروکار داشته باشید، با یک جستجوی ساده متوجه می‌شوید حجم جستجوی عباراتی مثل طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت ارزان قیمت چقدر زیاد است. فکر می‌کنید علت چیست؟
به طور کلی افرادی که به دنبال هزینه طراحی سایت ارزان هستند، در یکی از این دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرند:
این افراد به دنبال طراح وب‌سایتی می‌گردند که بتواند خدمات با کیفیت با قیمت متوسط (در حد بودجه آن‌ها) ارائه دهد.
آن‌ها برای طراحی وب‌سایت و نرخ بازگشت سرمایه آن ارزشی قائل نیستند و انتظارات غیر واقعی در مورد هزینه آن دارند.
دوست دارند یک طراح وب بی‌اعتماد به نفس پیدا کنند و تا حد امکان از او سوءاستفاده کنند.
بیایید هر کدام را به‌طور مجزا بررسی کنیم.

۱. کسانی که به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند.

متاسفانه یا خوشبختانه اکثر جستجوگران طراحی وب سایت ارزان در این دسته قرار می‌گیرند. کسانی که رویای راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود را در سر دارند. ایده‌ آن‌ها برای طراحی وب کاملا آماده است و فقط منتظر اجرای آن هستند. اما مشکلی هست و آن اینکه در اولین قدم‌های شروع کسب‌و‌کار کوچک، معمولا بودجه زیادی وجود ندارد. برای یک تکنسین IT نه‌چندان حرفه‌ای که به ‌تازگی اقدام به راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود کرده است، شاید پرداخت پنج میلیون تومان کار راحتی نباشد و حتی یک میلیون‌ تومان ارزان‌تر از این قیمت برای او «طراحی سایت ارزان» محسوب شود.

چنین شخصی باید چکار کند؟ از تمام رویاهایی که برای ایجاد یک کسب و کار مشاوره فناوری اطلاعات در ذهن می‌پروراند، دست بکشد؟ قرار است حالا که بودجه کمی دارد، از استانداردهایش کوتاه بیاید و به طراحی ساده‌تر رضایت دهد؟ البته که نه. «طراحی وب ارزان» را در گوگل تایپ می‌کند و امیدوار است بهترین نتایج ممکن را به‌دست آورد.

۲. کسانی که ارزش طراحی وب‌سایت را درک نمی‌کنند.

این دسته افراد تقریبا در هر صنعت و کسب‌و‌کاری وجود دارند، اما انگار هنگام فروش محصولات و خدمات دیجیتال تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود. این افراد زحماتی که برای طراحی یک وب‌سایت زیبا و کاربردی انجام می‌شود را درک نمی‌کنند و نمی‌توانند حجم کاری که برای ساخت یک وب‌سایت مخاطب‌پسند انجام شده را بپذیرند. فکر می‌کنند سایت دلخواهشان با چند کلیک و فشردن چند دکمه کیبورد راه‌اندازی شده و کسی برای آن سختی نکشیده است. به نظر شما علت چیست؟

بخشی از این تفکر می‌تواند ناشی از این باشد که فروش خدمات دیجیتال مثل طراحی وب دشوار است. وقتی برای انجام کارهای فیزیکی مثل ساخت‌و‌ساز، نجاری یا هر کار دیگری که نتیجه آن ملموس باشد هزینه می‌کنید، تغییر را با چشم خود می‌بینید و می‌توانید آن را لمس کنید. اما وقتی مشتری می‌بیند که طراح در کافی‌شاپ یا روی مبل خانه‌اش می‌نشیند و با لپ‌تاپش تایپ می‌کند، تصور می‌کند کار او سختی زیادی ندارد. ازاین‌رو پرداخت هزینه‌های گزاف طراحی سایت برای کسی که چیزی در این زمینه نمی‌داند، قابل توجیه نیست.

۳. کسانی که به‌دنبال سوء استفاده از طراحان وب بی اعتماد به نفس هستند.

و در نهایت می‌رسیم به شکارچیانی که به‌دنبال فرصتی برای شکار بعدی خود هستند. این افراد دقیقا می‌دانند که طراحی وب با کیفیت عالی چقدر هزینه دارد و همچنین می‌دانند که صنعت طراحی وب چقدر رقابتی است.
این افراد با علم به اینکه برخی از طراحان وب بی‌اعتماد به نفس برای آنکه به شهرت بیشتری برسند، ناچارند هنر خود را ارزان بفروشند، به دنبال فرصتی برای سوء استفاده از آن‌ها می‌گردند تا از این ضعف به نفع خود استفاده کنند. چانه می‌زنند، درخواست تخفیف می‌کنند، به اصطلاح «روی سر هنر طراح می‌زنند» و آن‌قدر با روحیه آن‌ها بازی می‌کنند که آماده طراحی سایت با قیمت ارزان شوند.
خوشبختانه این افراد در اقلیت هستند و اگر طراح با قاطعیت بیشتری نرخ نهایی خود را اعلام کند، ناچار به پذیرش آن می‌شوند.

تفاوت بین طراحی سایت ارزان و طراحی مقرون‌به‌صرفه

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت ارزان می‌گردید، باید بدانید طراحی ارزان لزوما به معنای کیفیت بالا نیست. همان مثل قدیمی که می‌گوید «هرچقدر پول بدی، همون‌قدر آش می‌خوری» باعث می‌شود خیلی وقت‌ها طراحان وب‌سایت با توجه به قیمت پایین پروژه، وب‌سایتی بی‌کیفیت، شلخته، کند و با امنیت فوق‌العاده پایین در اختیار شما قرار دهند. قطعا شما انتظارات دیگری از وب‌سایت جدید خود دارید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در جستجوهای خود به جای کلمه «ارزان»، از عبارت «مقرون‌به‌صرفه» استفاده کنید. چرا که مستلزم کاهش هزینه و در عین حال حفظ سطح کیفیت پروژه است.

چرا به یک وب‌سایت نیاز دارم؟

اگر بدانید هدفتان از طراحی سایت چیست، راحت‌تر می‌توانید طرح‌های ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌تر متناسب با انتظارات خود پیدا کنید. بسیاری از صاحبان مشاغل میلیون‌ها تومان برای طراحی سایت خود هزینه می‌کنند و در نهایت چیزی بیشتر از یک بیلبورد تبلیغاتی پر زرق و برق عایدشان نمی‌شود.

چه انتظاراتی از وب‌سایت خود دارم؟

تقریبا تمام صاحبان مشاغل انتظار دارند وب‌سایت آن‌ها چند کار برایشان انجام دهد. به‌دنبال اعتبار هستند، مشتری جدید می‌خواهند، به‌دنبال بستری برای معرفی محصولات و خدمات خود می‌گردند، می‌خواهند طراحی سایت آن‌ها موبایل فرندلی باشد و … . هرکدام از این ویژگی‌ها به هزینه نهایی طراحی سایت می‌افزاید.

مخاطبان این وب‌سایت ارزان چه کسانی هستند؟

مخاطبان خود را بشناسید و بدانید که فرضا اگر مخاطب هدف شما مادران خانه‌دار در جستجوی کار در منزل هستند، شاید نیازی نباشد برای برخی زرق و برق‌های اضافه هزینه کنید. در نظر گرفتن این موارد ممکن است هزینه نهایی طراحی سایت را کمتر کند.
می‌خواهم وب‌سایتم چه شکلی باشد؟

گاهی اوقات اگر خودتان زحمت طراحی وب‌سایت و انتخاب چیدمان عناصر مختلف را به‌عهده بگیرید، هزینه طراحی وب‌سایت تا حدی زیادی کمتر می‌شود. این مورد را در نظر بگیرید و سعی کنید خلاقانه وب‌سایت کسب‌و‌کار خود را طراحی کنید.
دوست دارم چقدر در فرایند طراحی سایت دخیل باشم؟

انتظار دارید تا چه حد در فرایند طراحی سایت درگیر باشید؟ در طول این مسیر تصمیمات زیادی باید گرفته شود. آیا می‌خواهید در مورد تمام آن‌ها گزارش روزانه دریافت کنید؟ دقت کنید که سطح مشارکت شما معمولاً بر قیمت وب‌سایت تأثیر می‌گذارد.
چه کسی محتوای وب‌سایت را می‌نویسد؟

اکثر شرکت‌های طراحی وب سایت ارزان قیمت، مدیران محتوای خبره‌ای نیستند. اما ممکن است برای تولید محتوا هزینه‌های گزافی از شما دریافت کنند. حتی اگر قصد دارید از شخص دیگری بخواهید محتوا را برای شما بنویسد، بدانید که هزینه آن می‌تواند به‌مراتب بیشتر از طراحی سایت باشد.

تصاویر سایت را از کجا تهیه کنم؟

برای طراحی سایت باید تعداد زیادی عکس با کیفیت تهیه کنید و این تصاویر خیلی وقت‌ها پولی هستند. در مورد این مسئله حتما با طراح وب صحبت کنید و در صورت امکان خودتان تصاویر را تهیه کنید تا هزینه نهایی طراحی سایت کمتر شود.
وب‌سایتم چطور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که قبل از برون‌سپاری طراحی سایت خود باید از طراح بپرسید، دسترسی کاربران به این سایت پس از راه‌اندازی است. اولین معیاری که باید از آن آگاه باشید، اعتبار دامنه و معیار دوم اعتبار تک تک صفحات سایت است. فراموش نکنید که بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو قطعا هزینه طراحی سایت را افزایش خواهد داد.

دوست دارم وب‌سایتم چقدر سریع آماده شود؟

مدت زمانی که انتظار دارید وب‌سایت آماده بهره‌برداری شود، می‌تواند مستقیما بر قیمت طراحی سایت تأثیر بگذارد. هرچقدر زمان پروژه فشرده‌تر باشد، بدیهی است که طراح هزینه بیشتری برای طراحی سایت شما دریافت می‌کند.

چه کسی از سایتم مراقبت خواهد کرد؟

وب‌سایت‌ها درست مثل ماشین هرازگاهی نیاز به تعمیر و نگهداری نیاز دارند؛ وگرنه کارشان متوقف می‌شود. اکثر شرکت‌های طراحی سایت، برای نگهداری وب‌سایت مبلغ بیشتری دریافت می‌کنند که به هزینه کل اضافه می‌شود.

چه هاستی برای وب‌سایت انتخاب کنم؟

شرکت‌های هاستینگ با توجه به امکانات و حداکثر فضایی که در اختیار شما می‌گذارند، هزینه دریافت می‌کنند. بنابراین اگر کسب و کار کوچکی دارید که نیاز به فضای ذخیره‌سازی چندان زیادی ندارد، انتخاب هاست گران‌تر که از امکانات بیشتری برخوردار است، شاید برای شما ضروری نباشد. با در نظر گرفتن این نکته می‌توانید طراحی سایت ارزان‌تری داشته باشید.

می‌خواهم وب‌سایتم چقدر بادوام باشد؟

دوست دارید وب‌سایت شما چقدر برایتان با دوام باشد؟ شرکت طراحی وبی که انتخاب کرده‌اید، به‌روزرسانی وب‌سایت بدون دریافت هزینه مجدد را تقبل می‌کند؟ با پاسخ به این سوال به‌خوبی می‌فهمیم که طراحی این وب‌سایت فقط امروز با هزینه کمتری برای ما تمام شده یا در درازمدت هم هزینه‌های آن پایین است.

روش‌های طراحی سایت ارزان

در این بخش پنج روش ساده طراحی سایت ارزان را به شما خواننده عزیز معرفی می‌کنیم و در مورد مزایا و معایب هرکدام صحبت می‌کنیم.

۱. استفاده از وب‌سایت‌ساز‌های رایگان

وارد گوگل شوید، در باکس جستجو عبارت «طراحی سایت ارزان» را تایپ کنید و کلید جستجو را بزنید. بلافاصله با صدها پلتفرم‌ رایگان مواجه می‌شوید که تحت عنوان «وب‌سایت‌ساز» طراحی وب آسان و بدون هزینه را برایتان ممکن می‌سازند. هر کسی می‌تواند با استفاده از قالب‌های پیش‌ساخته این وب‌سایت‌ها، طرح دلخواه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیاده‌سازی کند.

مزایای استفاده از وب‌سایت‌سازهای ارزان قیمت

  • با هر بودجه‌ای می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛
  • اکثر این پلتفرم‌ها کاربر پسند هستند؛
  • بخش پشتیبانی این شرکت ها تا در صورت نیاز (اشکالات فنی) پاسخگوی سوالات کاربران هستند؛
  • معمولا هزینه هاست و دامنه از کاربر دریافت نمی‌شود.

معایب استفاده از وب‌سایت‌سازهای ارزان قیمت

  • هرچه کاربر از ویژگی‌های بیشتری استفاده کند، هزینه وب‌سایت‌ساز افزایش می‌یابد؛
  • اگر از ارزان‌ترین طرح وب‌سایت استفاده کنید، معمولا وب‌سایت‌ساز روی سایت نهایی نمایش داده می‌شود؛
  • افزودن نرم‌افزارها به‌صورت «درگ اند دراپ» (کشیدن و رها کردن) گاهی منجر به کند شدن وب‌سایت می‌شود؛
  • برخی از این پلتفرم‌ها سازگاری خوبی با موتورهای جستجو ندارند، یعنی شاید وب‌سایت شما رتبه پایین‌تری از گوگل دریافت کند؛
  • هیچ توصیه و راهنمایی در مورد نحوه ساخت و توسعه وب‌سایت در اختیار شما قرار نمی‌گیرد.

طراحی سایت ارزان با وردپرس

وردپرس در نوع خودش پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا و راه‌اندازی وب‌سایت ارزان و فوری است. کافی است مبلغی را به‌عنوان هزینه هاستینگ سایت در نظر بگیرید و بعد بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای وردپرس را روی سایت خود نصب کنید. این پلتفرم قدرتمند امکان افزودن انواع پلاگین‌های کاربردی، استفاده از گالری تصاویر و موارد دیگر را در اختیار شما عزیزان می‌گذارد. به‌علاوه وب‌سایت‌های وردپرسی کاملا برای وبلاگ‌نویسی راه‌اندازی شده‌اند، به این معنی که می‌توانید وب سایت خود را همیشه با محتوای جدید به‌روز نگه دارید.

مزایای استفاده از قالب وردپرس

کتابخانه بزرگی مملو از قالب‌های رایگان و پولی در اختیار شماست؛
بیش از 50000 افزونه (پلاگین) رایگان برای عملکردهای مختلف سایت وجود دارد؛
هزاران وب‌سایت آنلاین در زمینه رفع مشکلات وردپرسی وب‌سایت‌ها فعالیت می‌کنند؛
وردپرس یکی از پلتفرم‌های دوستدار موتورهای جستجو محسوب می‌شود.

معایب استفاده از قالب وردپرس

در پلتفرم وردپرس چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. شاید نیازی به کدنویسی نباشد، اما به هر حال از طراحی سایت با وب‌سایت‌ساز بیشتر طول می‌کشد؛
قالب‌های وردپرسی باهم متفاوت‌اند؛ یعنی اگر بخواهید در آینده اقدام به تغییر قالب سایت کنید، باید مدتی برای یادگیری قالب جدید زمان بگذارید؛
جز انجمن‌های آنلاین، کسی نیست که شما را هر لحظه راهنمایی کند.

۳. پیدا کردن طراح وب‌سایت با حق‌الزحمه پایین

چنانچه تمایل ندارید خودتان مسئولیت طراحی سایت را به‌عهده بگیرید، می‌توانید یک طراح وب با دستمزد پایین استخدام کنید. کافی است انتظارات و ایده‌های خود را در اختیار طراح بگذارید و بدون هیچ زحمتی منتظر نتیجه باشید. ممکن است طراح فریلنسری باشد که به تازگی شروع به کار کرده است یا شرکت‌های بزرگی که ماهانه صدها وب‌سایت ارزان قیمت طراحی می‌کنند.

مزایای استخدام یک طراح وب با حق‌الزحمه کم

عملا هیچ زحمتی متوجه شما نیست؛
با توجه به رقابتی بودن بازار طراحان وب، طراحان زیادی حاضرند با مبلغ پایین‌تر وب‌سایت شما را طراحی کنند. بنابراین پیدا کردن طراح دردسر چندانی ندارد.

معایب استخدام یک طراح وب با حق‌الزحمه پایین

کیفیت وب‌سایت بسته به اینکه چه طراحی انتخاب می‌کنید، بسیار متفاوت خواهد بود؛
سطح حمایتی که دریافت می‌کنید محدود است. نمی‌توانید با قیمت پایین انتظار پشتیبانی زیادی داشته باشید؛
ممکن است امکان به‌روزرسانی سایت وجود نداشته باشد؛
ممکن است برای تغییرات اضافه هزینه بیشتری دریافت کنند؛
طراحی سایت ارزان معمولا بهینه‌سازی سئو را شامل نمی‌شود؛
بیشتر طراحان برای پروژه‌های ارزان‌قیمت از الگوهای آماده استفاده می‌کنند.

۴. برون‌سپاری ساخت وب‌سایت به طراحان خارجی

بگردید دنبال کشوری که ارزش پول آن نسبتا کمتر باشد و طراحی سایت خود را به طراحان آن کشور بسپارید تا نهایتا هزینه طراحی سایت برایتان ارزان‌تر تمام شود.
مزایای برون‌سپاری پروژه طراحی سایت به طراحان خارجی
برخی از آن‌ها هزینه فوق‌العاده کمی دریافت می‌کنند.
معایب برون‌سپاری پروژه طراحی سایت به طراحان خارجی
کیفیت کار فریلنسرها می‌تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد؛
نداشتن زبان مشترک برقراری ارتباط را دشوار می‌کند؛
ممکن است بررسی کیفیت کار فریلنسر یا شرکت موردنظر دشوار باشد؛

معرفی بهترین وب‌سایت‌سازهای ارزان قیمت

پلتفرم‌های ساخت وب‌سایت که در بخش قبل هم به آن‌ها اشاره کردیم، از جمله روش‌های طراحی سایت ارزان محسوب می‌شوند که امکانات و ابزارهای گسترده‌ای در اختیار افراد می‌گذارند. در ادامه برخی از محبوب‌ترین این پلتفرم‌ها را معرفی خواهیم کرد.

۱. سایت‌ساز Webnode

اگر به‌دنبال یک راه حل بهینه برای طراحی وب‌سایت کسب‌و‌کار نوپای خود هستید، سایت‌ساز Webnode با دو پلن لیمیتد و مینی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. اگرچه بسیاری از ویژگی‌های سایر وب‌سایت‌سازها در این پلتفرم دیده نمی‌شود، اما کار کردن با آن بی‌نهایت راحت و بی‌دردسر است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان یک سایت موبایل فرندلی با آن راه‌اندازی کرد.

۲. سایت‌ساز One.com

One.com به آن دسته از عزیزانی توصیه می‌شود که مسئله قیمت برای آن‌ها بیشتر مطرح است. هزینه ناچیز طراحی سایت با توجه به تعداد صفحات سایت تعیین می‌شود و با وب‌سایت‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس قابل ادغام است.

۳. سایت‌ساز Weebly

ویرایشگر ویبلی با پشتیبانی از سیستم درگ اند دراپ، فرآیند طراحی سایت را فوق‌العاده ساده‌تر می‌کند. همچنین طیف گسترده‌ای از قالب‌های با کیفیت ارائه می‌دهد که به طور خودکار با انواع دستگاه‌ها (تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند) سازگار می‌شوند. هزینه جزئی طراحی سایت در این پلتفرم به‌صورت ماهانه قابل پرداخت است.

۴. سایت‌ساز Ucraft

طرح‌های سایت Ucraft نسبت به سایت‌سازهای رقیب مدرن‌تر و متفاوت به نظر می‌رسند. جالب است بدانید این پلتفرم حتی امکان طراحی صفحه فرود را هم فراهم می‌کند.

۵. سایت‌ساز Wix

هیچ‌یک از سایر سایت‌سازهای ارزان نمی‌توانند طراحی و سهولت استفاده پلتفرم Wix را ارائه کنند. این سیستم بسیار منعطف است و کاربر می‌تواند عناصر را به‌گونه دلخواه خود حرکت دهد. بخش فروشگاهی Wix هیچگونه کارمزد تراکنشی دریافت نمی‌کند و از این جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است. با این حال یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این سایت‌ساز این است که برای استفاده از یک قالب جدید، باید طراحی سایت را از ابتدا شروع کنید.

۶. سایت‌ساز TemplateToaster

اگر به دنبال ابزار آفلاینی برای طراحی سایت ارزان خود هستید، سایت‌ساز TemplateToaster را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نرم افزار این سایت قابل دانلود است و روی سیستم کامپیوتری فرد نصب می‌شود تا بدون نیاز به اینترنت عملیات طراحی سایت را انجام دهد. قالب‌های متعدد این بستر ظاهری مدرن دارند و با سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و دروپال ادغام می‌شوند.

۷. سایت‌ساز Gator

این غول هاستینگ مجموعه‌ای چشمگیر از قالب‌های شیک سازگار با موبایل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که تمامی آن‌ها بر اساس حوزه فعالیت وب‌سایت طبقه‌بندی شده‌اند. ویرایشگر Gator مثل Wix منعطف است و بلوک‌های آماده آن فرایند طراحی سایت را ساده‌تر می‌کند. از معایب این برنامه می‌توان به عدم امکان زمان‌بندی پست‌های وبلاگ یا دسته‌بندی پست‌ها اشاره کرد. یکی دیگر از معایب آن این است که نسخه رایگان یا آزمایشی ندارد.

۸. سایت‌ساز Shopify

بسیاری از ابزارهایی که در این بخش معرفی کردیم، امکان راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین را فراهم می‌کنند. اما اگر در مورد تجارت الکترونیک جدی هستید و نمی‌خواهید از پلتفرم‌های پیچیده مثل مگنتو یا ووکامرس استفاده کنید، شاپیفای بهترین گزینه برای شما است. شاید این ابزار ارزان‌ روش طراحی سایت فروشگاهی نباشد، اما بی‌شک یکی از قدرتمندترین آن‌ها است.

۹. سایت‌ساز Web.com

رابط کاربری ساده Web.com عناصر زیادی را از Weebly وام می‌گیرد و اگرچه طراحی قالب‌های آن چندان جالب نیست، اما نیاز کاربران را برآورده می‌کند. سیاست قیمت‌گذاری این پلتفرم این است که به‌ظاهر مبلغ بسیار ناچیزی دریافت می‌کند، اما استفاده از آن با هزینه‌های پنهان زیادی همراه است.

۱۰. وب‌سایت ساز Webflow

طرح آغازین سایت‌ساز وب‌فلو شامل 50 گیگابایت پهنای باند ماهانه، ۲۵ هزار بازدیدکننده، ۵۰۰ فرم ارسالی و یک دامنه سفارشی است که برای شروع عالی است. البته دقت کنید که طراحی وب با این ابزار خیلی مناسب افراد تازه‌کار نیست؛ چرا که برای بهترین نتیجه، دانش زمینه‌ای در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی ضروری است. رابط کاربری این ابزار چیزی شبیه محیط برنامه‌های ایلاستریتور و فتوشاپ است.

کلام آخر

در طول مراحل طراحی سایت، پایبندی به بودجه از اهمیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است. در این مقاله تلاش کردیم تمام جزئیاتی که باید در رابطه با طراحی سایت ارزان بدانید را در اختیار شما قرار دهیم. فراموش نکنید که هیچ یک از این گزینه‌ها ایده آل نیستند، اما اگر تازه شروع کرده‌اید و بودجه کافی ندارید، می‌توانید در قدم‌های اول تا زمانی که به کسب درآمد برسید، از آن‌ها استفاده کنید. امیدواریم این مقاله به تمام سوالات شما پیرامون طراحی سایت ارزان و فوری پاسخ داده باشد.

خدمات طراحی سایت ای نگاه در شهرهای مختلف :

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید

با ما در واتساپ در ارتباط باشید
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
Explore
Drag