رد کردن پیوندها
طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

مقدمه :

آیا می‌دانستید که ۷۵ درصد از مشتریان، اعتبار شرکت شما را بر اساس وب سایت شرکت شما(طراحی سایت شرکتی) قضاوت می‌کنند؟ به طراحی سایت خود به چشم بهترین نماینده فروش خود نگاه کنید. آیا کاربران را جذب می‌کند؟ آیا به آنها ارزش و انگیزه‌ای برای تعامل با برند شما را می‌دهد؟ آیا پیشنهاد شما را به وضوح و کارآمد بیان می‌کند؟ اگر به دنبال موثرترین راهکارهای طراحی سایت می‌گردید، نکاتی که جایگاه وب‌سایت شرکتی شما را بالاتر از رقیبانتان ببرد، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

منظور از طراحی سایت شرکتی چیست؟

منظور از طراحی سایت برای شرکت، فرایند طراحی و توسعه یک وب‌سایت تجاری برای حضور در دنیای دیجیتال است. تمرکز این وب‌سایت روی یک محصول یا زیر برند نیست، بلکه هدف تبلیغ کل شرکت است. فرق این وب‌سایت با طراحی سایت تبلیغاتی این است که در آن به تبلیغ یا بازاریابی محصولات پرداخته نمی‌شود،‌ بلکه در بخش‌های مختلف بر عملکرد تجاری، اخبار شرکت، کارکنان شرکت و مسئولیت اجتماعی آن‌ها تأکید دارد.

هدف اصلی طراحی سایت شرکتی بازتاب موفقیت شرکت، تقویت شهرت آن، ایجاد اعتماد و صرفا اطلاع‌رسانی در مورد خدمات و محصولات آن است.

استفاده از قالب آماده یا طراحی سایت سفارشی؟

بی‌شمار خدمات طراحی سایت وجود دارد که به شما امکان می‌دهد سایت شرکتی خود را تنها با یک قالب و در عرض چند ساعت طراحی کنید. وردپرس، Wix، Weebly، Squarespace و شاپیفای از جمله ‌وب‌سایت‌ساز‌های محبوب، مقرون به صرفه و کاربر پسند هستند. با استفاده از این پلتفرم‌ها می‌توان بدون ذره‌ای مهارت کدنویسی، وب‌سایت راه‌اندازی کرد که از قضا بزرگترین نقطه ضعف این پلتفرم‌ها محسوب می‌شود. چرا که وب‌سایت نهایی برای تبدیل بهینه نیست و عملکرد محدودی دارد.

پس اگر هدف طراحی سایت شرکتی حرفه‌ای و متمایز از رقیبان است، وب‌سایتی که کاملا برای سئو و تبدیل بهینه شده باشد،‌ پیشنهاد می‌کنیم کار را به دست کاربلدان این حوزه بسپارید تا در نهایت یک طراحی سایت اختصاصی در اختیار شما بگذارند. طراحی سایتی که متناسب با نیازهای شرکت و مخاطبان هدف باشد تا به شما در رشد آنلاین برندتان کمک کند.

فراموش نکنید که وب سایت‌های شرکتی فقط برای مشتریان و مصرف‌کنندگان در نظر گرفته نشده‌اند. بلکه به‌عنوان یک ابزار کامل، ارزش، مأموریت و دستاوردهای شرکت را به سهامداران، سرمایه‌گذاران و شرکا منتقل می‌کنند.

ملاحظات اولیه طراحی سایت شرکتی

توجه به نکاتی که در ادامه معرفی می‌کنیم قبل از شروع فرایند طراحی سایت، نتیجه نهایی را چند قدم به نیاز مخاطبان و هدف شرکت نزدیک‌تر می‌کند. پس اگر برایتان سوال شده که طراحی سایت فروشگاهی چگونه است، این بخش را تا انتها مطالعه کنید.

۱. تحقیق مخاطبان هدف قبل از طراحی سایت

اولین مرحله فرآیند طراحی سایت این است که مخاطبان خود را شناسایی کنید. به مخاطبان هدف به‌چشم پایه‌های وب‌سایت خود نگاه کنید و با تکمیل تحقیقات خود، حدس و گمان را از معادله خارج کنید. در پایان این تحقیقات باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، نیازها یا نقاط درد آنها چیست و وب‌سایت شرکتی شما چطور می‌تواند در راستای رفع این نیازها به آنان کمک کند یا نقاط درد آن‌ها را کمتر کند.

۲. تحقیق در مورد رقیبان برای طراحی سایت متمایز

وب‌سایت شرکتی شما باید برند متمایزی برای تجارت شما باشد. صفحه‌ای که کاربر با دیدن آن نگوید «این هم یکی مثل بقیه!». باید بتوانید با استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و کاربر پسند، خود از رقیبانتان جدا کنید و به کاربر نشان دهید که «حرفی برای گفتن دارید». برای دستیابی به این هدف، تحقیق در مورد رقبا یکی از ملاحظات اساسی در فرآیند طراحی سایت شماست.

در طول این مرحله، با نقشه‌برداری و تجزیه و تحلیل وب‌سایت رقیبان کلیدی خود، الگویی پیدا می‌کنید که شما را به‌سمت شناسایی بهترین شیوه‌ها، شکاف‌ها و راه‌های پیشبرد تجربه کاربری و نهایتا طراحی یک وب‌سایت متمایز هدایت کند. در پایان این مرحله می‌توانید:

  • ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برند خود را تعریف کنید؛
  • یک قیف تبدیل مفید و معتبر بسازید؛
  • تحقیقات جامع کلمات کلیدی را انجام دهید.

۳. ارائه پیشنهاد فروش منحصر‌به‌فرد

اغلب می‌بینیم کسب‌و‌کارهای مختلف زمان طراحی سایت شرکتی فروشگاهی خود، اهمیت پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد را نادیده می‌گیرند. پیشنهادی که یک کسب‌و‌کار را از رقیبان خود جدا می‌کند و پایه‌ای برای طراحی وب‌سایت شرکت است. ارزش منحصر‌به‌فرد برند شما باید اولین چیزی باشد که بازدیدکننده هنگام ورود به صفحه اصلی سایت با آن روبرو می‌شود.

۴. تعیین هدف طراحی سایت شرکتی؛ به دنبال چه هستید؟

منظور از هدف، همان قیف تبدیل شما است. سفری که بازدیدکنندگان وب‌سایت شما طی می‌کنند تا نهایتا به جایی که می‌خواهید برسند. تعریف تبدیل و ساختار قیف تبدیل بسته به زمینه کاری شرکت و اهداف آن متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر مدیر یک شرکت کارگزاری بیمه هستید، وب‌سایت شما باید بازدیدکننده را به ثبت‌نام در یک طرح بیمه درمانی هدایت کند. یا ممکن است به‌دنبال نرخ فروش بیشتر، نرخ پرش کمتر و غیره باشید. ظاهر سایت علاوه بر اینکه برند شما را در معرض دید مخاطبان هدف قرار می‌دهد، باید سهم مشخص و قابل اندازه‌گیری در عملکرد و نتیجه کسب و کار شما داشته باشد.

طراحی سایت شرکتی چند مرحله دارد؟

پس از آشنایی کامل با ملاحظات طراحی سایت شرکتی، نوبت می‌رسد به شروع طراحی سایت. اگر می‌خواهید ساخت سایت شرکتی رایگان را خودتان به‌عهده بگیرید؛ احتمالا با این مراحل آشنا هستید و برایتان آرزوی موفقیت داریم!

اما اگر درخواست طراحی سایت خود را برون‌سپاری کرده باشید، شرکت های طراحی سایت تمام این مراحل را در نهایت کیفیت به انجام می‌رسانند تا نهایتا وب‌سایت شما کاملا متناسب با نیازهای مخاطبان هدف و از رقیبانتان متمایز باشد. مراحل طراحی سایت برای شرکت‌ها عبارت است از:

  • کشف (Discovery): این مرحله شامل بحث در مورد محدوده پروژه، مخاطبان هدف، پلتفرم‌ها و کانال‌ها، تعیین اهداف قابل اندازه‌گیری و موارد مرتبط است.
  • ایجاد طرح اولیه (Wireframing): در این مرحله اسکلتی گویای ساختار و معماری اولیه وب‌سایت ساخته می‌شود.
  • طراحی (Design): در این مرحله طراح با بسط طرح اولیه و ترکیب آن با سایر عناصر طراحی، ماکت کاملی از طراحی سایت تخصصی شما خلق می‌کند.
  • توسعه (Development): طراح ماکت آماده را به تیم توسعه وب تحویل می‌دهد تا بر اساس آن یک وب‌سایت کاملا کاربردی بسازد.
  • تکرار (Iteration): توسعه سایت چندین بار تکرار می‌شود تا توسعه‌دهنده تمام مشکلات و باگ‌های احتمالی را برطرف کند.
  • بهینه‌سازی (Optimization): پس از آنکه وب‌سایت از لحاظ پایداری و عملکرد به ثبات رسید، کارشناسان سئو وارد عمل می‌شوند تا آن را برای رتبه‌بندی توسط موتورهای جستجو و جذب ترافیک ارگانیک بهینه کنند.
  • راه‌اندازی (Launch): مرحله آخر مربوط به راه‌اندازی وب‌سایت است. درب سایت به روی مشتریان باز و تحت نظارت و بهینه‌سازی پیوسته است.

مهم‌ترین عناصر طراحی سایت شرکتی موفق چیست؟

طراحی وب به‌سرعت در حال تغییر و تحول است. هر روز روند‌ها و شیوه‌های تازه در بحث طراحی سایت معرفی می‌شود که اشاره به همه آن‌ها از ظرفیت این مقاله خارج است، با این حال وجود چند عنصر اساسی برای موفقیت وب‌سایت الزامی است که طراحان در آموزش طراحی وب سایت شرکتی به آن‌ها اشاره می‌کنند:

۱. وب‌سایت شرکتی به طرح بندی (Layout) تمیز احتیاج دارد

تا زمانی که پای بهترین شیوه‌های طراحی سایت شرکتی به میان است، می‌توان گفت هرچقدر از تعداد عناصر کمتری استفاده شود و طراحی سایت خلوت‌تر باشد، بهتر است. هدف این است که مسیر روشنی پیش روی مخاطب قرار گیرد تا بداند چطور در دل سایت گشت‌و‌گذار کند و اینکه مهم‌ترین عناصر در مرکز دید مخاطب قرار گیرند.

سایتی که طراحی شسته رفته داشته باشد، نه تنها سریع‌تر بارگذاری می‌شود، بلکه اسکن آن آسان‌تر است. در نتیجه بازدیدکننده در نگاه اول اطلاعات بیشتری به‌دست می‌آورد و این درصد تعامل را بیشتر و نرخ پرش را کمتر می‌کند. پس تا می‌توانید عناصر غیر ضروری را از جلوی دید مخاطب بردارید و موضوعات مهم را به او بخورانید. همین به‌تنهایی باعث می‌شود ارزش موردنظر شما طی چند ثانیه اول به مخاطب منتقل شود،  بدون آنکه حواسش پرت یا درگیر سایر عناصر غیر ضروری سایت شما شود.

۲. کاربر از سایت شما تجربه کاربری عالی می‌خواهد

بیایید در مورد اولین برداشت مخاطب از سایت صحبت کنیم. اگر وب سایت شما کند باشد یا رابط کاربری ضعیفی داشته باشد، ارائه محصولات یا خدمات عالی دیگر اهمیتی ندارد و به‌چشم هم نمی‌آید. در واقع تجربه کاربری می‌تواند طراحی سایت، محصولات، خدمات و اعتبار شرکت را یک پله بالاتر ببرد، یا درهم بشکند.

اینجا دقیقا همان جایی است که بینش پژوهشی مخاطب وارد عمل می‌شود. مرحله تحقیق (کشف) مخاطب کمک می‌کند پاسخ مهم‌ترین سؤالات مربوط به مخاطبان خود را بیابید و بعد از این بینش جهت تصمیم‌گیری آگاهانه برای مراحل بعدی استفاده کنید.

طراحی کاربر محور، نیازها و اهداف کاربر را در اولویت قرار می‌دهد؛ بنابراین هرچقدر بیشتر در مورد مخاطبان خود بدانید، بهتر است. برخی از عناصر کلیدی تجربه کاربری عالی عبارتند از:

  • سودمندی: وب‌سایت شما باید بتواند نیازهای کاربران را برآورده کند؛
  • کاربردپذیری: استفاده از سایت باید برای تمام کاربران آسان باشد؛
  • مطلوبیت: عناصر طراحی باید به‌نحوی انتخاب شوند که احساسات و قدردانی مخاطب را برانگیزند؛
  • قابلیت کشف: محتوای شما باید به‌راحتی قابل پیمایش و موقعیت‌یابی باشد.
  • دسترسی‌پذیری: طراحی سایت باید برای افراد با معلولیت‌های جسمی (مثل کوررنگی) قابل دسترسی باشد.
  • اعتبار: سایت شما باید زمینه اعتماد کاربران را فراهم کند. مخاطب باید بتواند حرف‌های شما را باور کند.

۳. پیمایش سایت را برای کاربران سخت نکنید

یکی از حیاتی‌ترین عناصر طراحی سایت برای شرکت‌های بزرگ و کوچک، توجه به ناوبری یا همان پیمایش سایت است. مخاطبی که وارد وب‌سایت شما می‌شود، انتظار دارد به‌راحتی در دل سایت حرکت کند و اطلاعات مورد نظر خود را بیابد، بی آنکه اختلالی در مسیر پیمایش او رخ دهد. همین انتظار به‌ظاهر کوچک، تا حد زیادی بر رتبه‌بندی، حجم ترافیک و همچنین نرخ تبدیل سایت تأثیر می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم موقع طراحی نوار ناوبری، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • چسبندگی: نوار را طوری طراحی کنید که با اسکرول کردن به پایین صفحه، همچنان بالای صفحه باقی بماند و بسته نشود.
  • دعوت برای اقدام: نوار پیمایش سایت باید حداقل یک کال تو اکشن اصلی داشته باشد تا بتوانیم برای افزایش نرخ تبدیل روی آن حساب کنیم.
  • اطلاعات تماس: اطلاعات تماس شرکت را به‌عنوان یک کال تو اکشن در نوار پیمایش بگنجانید.
  • برچسب‌های توصیفی: برچسب‌های توصیفی با انتقال سریع معانی به مخاطب (و البته موتور جستجو) پیمایش وب‌سایت را راحت‌تر می‌کنند. برچسب‌های عمومی مثل «خدمات» یا «وبلاگ» را کنار بگذارید. کاربری که وارد سایت شما شده،‌ به دنبال پاسخ و اطلاعات بیشتر است.
  • ترتیب برچسب‌ها: اولین و آخرین موارد فهرست ناوبری در نظر کاربران از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم محبوب‌ترین و مهم‌ترین موارد را ابتدا و انتهای نوار ناوبری بگنجانید.

۴. محتوای جذاب، کلید موفقیت وب‌سایت شماست

محتوایی که روی وب‌سایت شرکتی منتشر می‌کنید، هم اولین تاثیر را روی مخاطب می‌گذارد و هم موجب بازگشت مجدد او به سایت می‌شود. حتی گوگل برای رتبه‌بندی سایت به محتوای آن نگاه می‌کند. منظور از محتوا هر چیزی از توضیحات محصول و خدمات گرفته تا فیلم‌ها، عکس‌ها و پست‌های وبلاگی سایت است که اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و هدف نهایی آن ارتقای آگاهی از برند، وفاداری به برند و تعامل بازدیدکنندگان است.

اما دلیل اهمیت این مورد چیست؟ فکر می‌کنید چرا محتوا تا این اندازه هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو مهم است؟ پاسخ ساده است. محتوای سایت شرکتی برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد می‌کند. بیشتر مشتریان از شرکت انتظار دارند که خدمات خود را به آنها آموزش دهند، نه اینکه صرفا بستری برای تبلیغ و فروش آن‌ها فراهم کنند.

محتوا باید برای ترویج ایده‌ها، بحث و علاقه به صنعت، وبلاگ یا کسب‌وکار شما، پاسخ به سوالاتی که بازدیدکنندگان ممکن است داشته باشند و ارائه اطلاعات مفیدی که منجر به حجم ترافیک هدفمند بالاتر و افزایش تبدیل و تعامل می‌شود، استفاده شود. انواع دیگر محتوا مثل توصیفات و نظرات برای ایجاد اعتماد و وفاداری به برند مورد استفاده قرار می‌گیرند و از عناصر ضروری وب‌سایت شمرده می‌شوند.

اما چطور از این مورد در جهت رضایت بیشتر مخاطب استفاده کنیم؟

برای تولید محتوای موثر که نتایج دلخواه ما را رقم بزند، مخاطب باید بتواند آن را پیدا کند و این فقط با تلاش‌های سئو یعنی استفاده از کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و خارجی، متن جایگزین تصاویر و غیره امکان‌پذیر خواهد بود.

۵. طراحی سایت شرکت باید نرخ تبدیل را بهینه کند

قبل از طراحی یک سایت موثر که قرار است منجر به فروش بیشتر شرکت در دنیای دیجیتال شود، این دو سوال را از خود بپرسید:

  • طراحی چطور منجر به جذب ترافیک سایت من می‌شود؟
  • وب‌سایت من چطور بازدیدکنندگان را درگیر می‌کند و آن‌ها را به سرنخ تبدیل می‌کند؟

فرقی نمی‌کند هدف طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات، ترغیب بازدیدکنندگان برای ثبت‌نام در یک دوره آموزشی یا ثبت درخواست کار در یکی از بخش‌های شرکت باشد، در هر صورت ساختار سایت باید به‌درستی تعریف شده باشد. چرا که جذب ترافیک فقط نیمی از کار است. انتظار می‌رود بتوانید مراحل بعدی این رابطه را نیز جلو ببرید تا مخاطب اقدام موردنظرتان را انجام دهد.

چاره کار، بهینه‌سازی سایت برای تبدیل بیشتر است. به‌جای آنکه بودجه هنگفتی را صرف کمپین‌های کلیکی و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یا سایر روش‌های بازاریابی دیجیتال کنید، روی بهینه‌سازی تبدیل تمرکز کنید تا همین ترافیک فعلی سایت را به سرنخ (مشتری راغب) و نهایتا فروش تبدیل کنید.

۵. وب‌سایت شرکتی موفق، به جای فروش، آموزش می‌دهد

دلیل اینکه اغلب سایت‌های شرکتی صفحاتی مثل «درباره ما»، «پورتفولیو»، «مطالعات موردی» و «اخبار و رویدادها» دارند، هدف اصلی این وب‌سایت‌ها یعنی آموزش است. مخاطب به‌دنبال اطلاعات بیشتر وارد سایت شما شده و می‌خواهد ببیند آیا شرکت شما ارزش سرمایه‌گذاری یا کارکردن دارد یا نه. بنابراین بهتر است با تولید محتوای ویدیویی آموزشی، پادکست، پست‌های وبلاگی و خبرنامه‌های بازاریابی ایمیلی بیشتر بر جنبه آموزش و کمتر روی فروش تمرکز کنید.

۶. تا جای ممکن اطلاعات شرکت را در سایت بگنجانید

اگر شرکت شما دفاتر و فروشگاه‌های مختلفی در شهرهای مختلف دارد، اطلاعات مربوط به همه آن‌ها را روی سایت منتشر کنید. موقع طراحی سایت، صفحه‌ای را به عکس و توضیحات شعبه‌های مختلف مثل شماره تماس، آدرس ایمیل یا آدرس دفتر اختصاص دهید تا مخاطب به‌راحتی بتواند نزدیک‌ترین شعبه را انتخاب کند.

۷. گزارش‌های عملکرد مالی را پیش چشم مخاطب قرار دهید

اگر قصد فروش سهام شرکت را دارید، با ارائه تمام اطلاعات مالی مرتبط، به کاربران اجازه دهید تمام احتمالات ممکن را در نظر بگیرند و آگاهانه اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

۸. مخاطب به چهره کارمندان شرکت راحت‌تر اعتماد می‌کند

شما صاحب یک شرکت بزرگ با منابع انسانی متعدد هستید و مخاطب باید شما را دقیقا همین‌طور بشناسد. نباید فکر کند ماشین چاپ پول بزرگی هستید که هیچ انسانی پشت آن وجود ندارد. وب‌سایت شرکت موقعیت مناسبی برای نام بردن از بنیان‌گذاران و آن‌دسته از کارمندانی است که هر روز موجب پیشرفت بیشتر شرکت می‌شوند. با این کار نه‌تنها اعتماد به سایت شرکت برای مخاطب راحت‌تر می‌شود، بلکه کارمندان مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرند و با انگیزه بیشتری کار می‌کنند.

۹. صفحه‌ای را به شرایط اشتغال در شرکت اختصاص دهید

موقع طراحی سایت شرکتی،‌ جدا از صفحه‌ای که مربوط به معرفی کارمندان برجسته است، صفحه‌ای را به جذب استعدادهای جدید اختصاص بدهید. منابع انسانی شرکت یک سیستم فیلترگذاری طراحی می‌کنند تا فرایند بررسی استعدادها آسان‌تر شود. سپس توسعه‌دهندگان سایت، این سیستم را با ایده‌های طراحی خود ترکیب می‌کنند. نتیجه می‌تواند چیزی شبیه آزمون استعدادیابی آنلاین باشد که در بخشی از فرایند استخدام، در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد. بنابراین تنها افرادی که واجد شرایط حضور در شرکت شما هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

۱۰. عده‌ای به‌دنبال دارایی‌های معنوی و علائم تجاری شرکت هستند

یکی دیگر از مواردی که موقع طراحی سایت برای شرکت توجه به آن خالی از لطف نیست، کلیه علائم تجاری و دارایی‌های معنوی شرکت است. منظور تمام برچسب‌ها و عناصر برندسازی مثل لوگو است که بازتاب شرکت شما هستند. بسیاری از مخاطبان امروزی مشتاقند در مورد حقوق مالکیت معنوی شرکت بیشتر بدانند و شما می‌توانید این اطلاعات را مستقیما روی سایت شرکت در اختیار آنان قرار دهید.

۱۱. کاربر موبایلی وب‌سایت غیر ریسپانسیو را فورا می‌بندد

همه ما به‌خوبی با ضرورت ریسپانسیو بودن وب‌سایت‌ها آشنا هستیم و نیازی به تکرار مکررات نیست. طراحی سایت شما باید به‌گونه‌ای باشد که کاربر موبایلی را ناامید نکند. چون هر روز که می‌گذرد، تعداد این کاربران از بازدیدکنندگان پشت سیستمی بیشتر می‌شود.

اگر مشتری بالقوه وارد سایت شود، اما خواندن یا پیمایش سایت روی موبایل برایش دشوار باشد، طولی نمی‌کشد که از خیر شرکت می‌گذرد و به‌سراغ وب‌سایت‌های رقیب می‌رود. مسئله موبایل فرندلی بودن سایت به‌قدری مهم است که حتی گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها آن را در نظر می‌گیرد. کافی است نیم نگاهی به انواع نمونه سایت شرکتی در اینترنت بیندازید تا اهمیت این مسئله را درک کنید.

بهینه‌سازی طراحی سایت شرکتی برای موتورهای جستجو

سئو مجموعه اقداماتی است که روی وب‌سایت خود انجام می‌دهیم تا احتمال رتبه‌بندی بهتر و ایندکس‌گذاری مناسب‌تر سایت توسط موتورهای جستجو بیشتر شود. ربات‌های خزنده موتور جستجو، وب‌سایت شما را با وب‌سایت‌های رقیب مقایسه می‌کند. هرچه طراحی سایت و تولید محتوای شما بهتر باشد، در صفحه نتایج جستجو بالاتر نمایش داده می‌شود. این اقدامات عبارت‌اند از:

  • تحقیق و پیاده‌سازی کلمات کلیدی
  • سرعت بالای بارگذاری صفحات
  • امنیت بالای سایت
  • موبایل فرندلی بودن سایت
  • بک‌لینک‌های با کیفیت (پیوندهایی در وب‌سایت‌های خارجی با محتوای مرتبط) که مخاطب را به سایت شما هدایت می‌کنند.
  • نظرات مثبت آنلاین (در بستر Google، Yelp، Facebook و غیره)
  • وجود لینک‌های داخلی در سرتاسر سایت
  • استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای لینک‌سازی (لینکدین، توییتر، فیس بوک، پینترست و غیره)

طراحی بهتر سایت با انتخاب ترکیب رنگ مناسب

رنگ‌ها مستقیما بر احساسات، خلق و خو و اعمال انسان‌ها تأثیر می‌گذارند. سعی کنید در طراحی سایت خود عاقلانه از آن‌ها استفاده کنید. بیایید با برخی از حقایق مرتبط با روانشناسی و تئوری رنگ آشنا شویم:

  • خانم‌ها رنگ‌های آبی، بنفش و سبز را ترجیح می‌دهند. رنگ خاکستری، نارنجی و قهوه‌ای برای آن‌ها جذابیت چندانی ندارد.
  • مردها رنگ‌های آبی، سبز و مشکی را ترجیح می‌دهند. رنگ بنفش، نارنجی یا قهوه‌ای مورد علاقه مردها نیست.
  • رنگ آبی ذهنیت اعتماد را در ذهن مخاطب پرورش می‌دهد.
  • زرد علامت هشدار است.
  • اگر در زمینه محیط زیست فعالیت می‌کنید، از سبز استفاده کنید.
  • نارنجی سرگرم‌کننده است و عجله یا انگیزه بیشتر ایجاد می‌کند.
  • مشکی نشان‌دهنده تجمل و ارزش است.
  • کلیدهای دعوت به اقدام باید به رنگ روشن باشند.
  • فضای سفید تمرکز مخاطب را بیشتر می‌کند.

امنیت سایت: تضمین دارایی و اعتبار شرکت

در سراسر اینترنت عده زیادی مشغول دزدی اطلاعات وب‌سایت‌ها برای اهداف سودجویانه یا صرفا سرگرمی هستند. برخلاف تصور عموم کاربران،‌ این خطر فقط کسب‌و‌کارهای بزرگ را تهدید نمی‌کند، بلکه شامل حال شرکت‌های کوچک و نوپا هم می‌شود. بنابراین موقع طراحی وب‌سایت خود، یکی از نکاتی که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید،‌ مسئله ایمن‌سازی سایت است. قبل از آنکه تمام تمرکز و حواستان معطوف مسیر طراحی سایت شود، به‌دنبال برنامه‌ای جهت محافظت سایت شرکتی خود در برابر این خطرات باشید.

کلام آخر

وب‌سایت شرکت اغلب اولین نقطه تماس مخاطب یا بهتر بگوییم «مشتری احتمالی» با برند شماست. فراموش نکنید که اولین برداشت، بی‌نهایت مهم و تاثیرگذار است. احتمالا پس از مطالعه این مقاله به‌خوبی متوجه شده‌اید که راه‌اندازی یک وب‌سایت بزرگ برای یک شرکت‌ کوچک به آن سادگی‌ که فکر می‌کردید هم نیست. اما امیدواریم با در نظر گرفتن نکات این مقاله و تحقیقات بیشتر در این زمینه، وب‌سایت کوچک شما شانس بیشتری برای موفقیت در بازار آنلاین داشته باشد.

خدمات طراحی سایت ای نگاه  :

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید

با ما در واتساپ در ارتباط باشید
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
مشاوره تلفنی
اگر نیاز به مشاوره تلفنی و راهنمایی داری این فرم رو تکمیل کن. خیلی زود با شما تماس می‌گیریم.
از پیام شما متشکریم. پیام شما با موفقیت ارسال شد.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
Explore
Drag